سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
عضو ائتلاف پیشرفت با اشاره به شعار "دولت تقوا و تدبیر"، گفت: معتقدم با این دو رکن اساسی مشکلات ما حل می‌شود، زیرا افرادی را که متقی، پاک و باتدبیر باشند می‌توانند کشور را در همین مسیر پیش ببرند.

به گزارش علمدار بصیر:غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت و کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در روزهای حساسی قرار داریم و انتخاباتی در پیش است که برای 4 سال قوه مجریه کشور را ترسیم می‌کند و ملت در یک آزمون خطیر قرار گرفتند.

وی افزود: برای انتخاب فردی مناسب در این انتخابات، باید حرکت به نحوی باشد که فرد منتخب و رئیس جمهور آینده نقاط قوت رئیس جمهور قبلی را داشته و ضعف‌های او را نداشته باشد، بلکه در جایگاهی بزرگتر باید کسی باشد که نقاط قوت انقلاب اسلامی ایران را بیشتر کند و مشکلات کشور در ایام حضور او کمتر شود.

حدادعادل با بیان اینکه برای انتخاب درست باید درکی درست از واقعیت‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم، تصریح کرد: باید بدانیم انقلاب در داخل و خارج کشور چه دستاوردهایی را به همراه داشته است و انتخاب ما با توجه به این دستاوردها صورت گیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری با اشاره به وضعیت کشور و انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با ظهور خود یک بار دیگر نشان داد نه تنها حکومت دینی در دنیای ما ممکن است وجود داشته باشد، بلکه با حضور خود در طی 34 سال مبنای حکومت‌های غیردینی دنیا را به چالش کشید و اثبات کرد دوری از خدا که آینده شومی را برای این نگاه رقم می‌زند.

وی  با تاکید بر  اینکه این نگاه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران نشان داد می‌توان دین را از محبوس بودن در مساجد و معابد نجات داد و آن را به صحنه جامعه آورد.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی جهان است، اضافه کرد: دشمنان ایران هم هر چقدر ادعا به دشمنی کنند، نمی‌توانند ادعا کنند که ایران مستقل نیست و این سخن را حتی مخالفان جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

وی حضور مردم در صحنه و رشد و بصیرت و فداکاری آنها را یکی از مهمترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: واقعیت حضور مردم به مراتب در ایران بیشتر از کشورهای دیگر است و همین عامل باعث پیشرفت ایران بوده است.

عضو ائتلاف پیشرفت حضور مدیرانی با نگاه اسلامی که در مکتب انقلاب اسلامی تربیت شده‌اند را مهمترین فرصت برای کشور در این دوران خواند و گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند و شاهد حضور مدیران وفادار به آرمانهای انقلاب و امام باشیم، این سرمایه بزرگ برای ایران جاودانه‌تر خواهد بود.

وی به تاثیرات انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌الملل اشاره کرد و گفت: از سال 57 تا به امروز اتفاقاتی که در منطقه و جهان رخ داده است، با واسطه یا بی‌واسطه تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران بوده است و امروز هم دنیای اسلام و منطقه خاورمیانه به واسطه وجود ایران جایگاه خاصی را در جهان دارد، بطوری که هر کسی بخواهد تصمیمی در این منطقه بگیرد بدون حضور ایران اسلامی این مسئله قابل حل نیست.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید کسی باشد که نقاط قوت را درک کرده و د رمسیر آنها حرکت کند، گفت: رئیس جمهور کسی نیست که از او انتظار داشته باشیم در همه امور تخصص داشته باشد و باید از نظر مدیریتی و هماهنگ کردن نیروها قوی بوده تا بتواند کشور را با توجه به اهداف و مبانی انقلاب مدیریت کند.

حداد عادل تاکید کرد: رئیس جمهور باید بتواند همه نیروهای متخصص و وفادار به آرمانهای انقلاب را به شکل هم‌افزا برای مدیریت کشور هماهنگ کند و از وجود آنها در مدیریت کشور استفاده کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور موفق کسی است که بتواند از دانش متخصصان استفاده کند و بداند در کجا و براساس چه کار کارشناسی می‌تواند در مسیر حرکت کند و آن را در بخش‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به صورت هماهنگ پیش ببرد.

عضو ائتلاف پیشرفت با اشاره به شعار "دولت تقوا و تدبیر"، گفت: معتقدم با این دو رکن اساسی مشکلات ما حل می‌شود، زیرا افرادی را که متقی، پاک و باتدبیر باشند می‌توانند کشور را در همین مسیر پیش ببرند.

وی با بیان اینکه مدیران باتقوا همکارانی با تقوا و متخصص برای خود انتخاب می‌کنند، افزود: وقتی فردی فاقد این خصوصیات اساسی باشد، انقلاب به دست کسانی می‌افتد که ظرفیت این جایگاه را ندارند و فرد باتقوا نیز نمی‌تواند از شخصی که بی‌تقواست تبعیت کند و روند بی‌تقوایی و بی‌تدبیری در کشور گسترش می‌یابد.

حداد عادل افزود: حضور افرادی با تقوا و پاک وحدت و هماهنگی بین قوا را بیشتر می‌کند و با تجربه‌ای که بنده در مجلس و اداره مجلس و تعامل این دستگاه با قوه مجریه داشته‌ام نشان می‌دهد با این نگاه می‌توان به برطرف کردن مشکلات کشور کمک کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور موفق کسی نیست که مجلس را در مقابل خود بداند، خاطرنشان کرد: مجلس ظرفیت کارشناسی دارد که می‌تواند در کنار دولت به عنوان اجرا کننده قوانین به خوبی نقش‌آفرینی کند و دولت نیز با در اختیار قرار دادن واقعیت‌های جامعه مجلس را در تصویب قوانین مناسب برای کشور همراه کند.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: دولت آینده بنده دولتی خواهد بود که برنامه کاری خود را براساس اسناد بالادستی نظام و بویژه رهنمودهای مقام معظم رهبری طراحی خواهد کرد.

حداد عادل افزود: با آشنایی که با افکار رهبری در حوزه فرهنگی و سایر حوزه‌ها دارم، تلاش می‌کنم برنامه خود را براساس رهنمودهای ایشان اجرایی کنم و از خدا خواسته‌ام در همه حال بین آنچه که من انجام می‌دهم با رهنمودهای رهبری زاویه وجود نداشته باشد که به این شکل هم خیر فردی و هم خیر جمعی کشور در آن رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: انشاءالله دولتی بر سر کار آید که با کمک ملت راه را برای حماسه اقتصادی دنبال کند.

عضو ائتلاف پیشرفت این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آینده ائتلاف پیشرفت و اینکه روند فعلی حرکت این ائتلاف خلاف چیزی است که عنوان کرده است ، گفت: فلسفه ائتلاف پیشرفت سه‌گانه و حضور ما 3 نفر در آن به این دلیل بود که کاری نکنیم که به شکست اصولگرایان منجر شود و هر لحظه‌ای که احتمال دهیم حضور هر 3 نفر ما به این هدف ضربه می‌زند، صحنه را برای رسیدن به پیروزی اصولگرایان آماده هستیم ترک کنیم.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری در خصوص استفاده از مدیران ارشد و ویژگی‌های همکاران استفاده شده در دولتش گفت: ما کسانی را انتخاب می‌کنیم که به حوزه خود و بخصوص حوزه نظارتی خود آشنایی کامل داشته باشند. مدیران و کارشناسان متخصصی را برای خود انتخاب می‌کنیم که مشکلات را به خوبی بدانند و با تخصص خود بتوانند آن را برطرف سازند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره اینکه طبق برخی از اسناد اینگونه عنوان شده است که شما از سازمان تبلیغات و شهرداری حمایت مالی گرفته‌اید گفت: من حمایت مالی از سازمان تبلیغات و شهرداری نگرفتم، به نظر می‌رسد هنوز دوران بگم بگم برقرار است و برای برخی پایان نیافته است.

منبع:مشرق





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir
محمد العریفی، یکی از روحانیون تندروی وهابی عربستان خواستار ترور سید حسن نصرالله شد و او را عامل نفوذ ایران در لبنان و جهان عرب دانست.ت

به گزارش علمدار بصیر به نقل از دیپلماسی ایرانی، پس از اظهارات سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان که بر حمایت همه جانبه از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد و گفت که به هیچ وجه از دفاع میدانی در سوریه کوتاه نمی آید و نیروهای حزب الله وظیفه خود می دانند که از بقای حکومت اسد به عنوان یکی از مهره های کلیدی مقاومت دفاع کنند، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس فاز جدیدی را از حمله به حزب الله و مقاومت آغاز کرده اند.

پس از آن که مسئولان دیپلماتیک بحرینی انتقادهای شدیدی را متوجه حزب الله کردند و همه اصول دیپلماتیک را به صرف حمله کلامی به سید حسن نصرالله زیر پا گذاشتند، اکنون مفتیان عربستانی، به عنوان تغذیه کنندگان فکری سلفی های ضد شیعی و ضد ایرانی در منطقه و جهان اظهار نظرهای آتشینی را علیه سید حسن نصرالله بیان کردند و حتی خواستار ترور یکی از رهبران محور مقاومت عربی در لبنان شدند.

به گزارش سی ان ان، شماری از بارزترین چهره های دینی و روحانیون حکومتی عربستان انتقادهای شدیداللحنی را متوجه سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان کرده اند و از این که گفته است که ابایی ندارد که بگوید برای حمایت از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه که نقشی محوری در حمایت از مقاومت دارد، ادامه دهد به شدت به او تاخته اند.

این در حالی است که هزاران سلفی تندرو با استناد و حمایت روانی، مالی و نظامی مفتیان حکومتی آل سعود در حال حاضر در سوریه در حال جنگ با ارتش سوریه هستند و در کنار این جنگ مسلحانه از انجام هر گونه جنایتی علیه زنان و کودکان سوری دریغ نمی کنند.

محمد العریفی، یکی از روحانیون تندروی وهابی عربستان خواستار ترور سید حسن نصرالله شد و او را عامل نفوذ ایران در لبنان و جهان عرب دانست. شیخ سلمان نیز حمایت از سید حسن نصرالله را بازگشت ایران و طایفه فارسی به جهان عرب اسلامی توصیف کرد.

العریفی در پستی که در صفحه ویژه خود در محیط اجتماعی تویتر منتشر کرد، گفت که حزب الله و نقشی که سید حسن نصرالله ایفا می کند صرفا به سود ایران است و با وجود او نقش ایران در منطقه پایان نمی یابد و در صورتی که بنا باشد او به همین رویه ادامه دهد جهان عرب تاثیر عربی خود را از دست خواهد داد و صرفا تحت تاثیر ایران قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه در اظهار نظری عجیب همچنین مدعی شد که چون وی به نقشی بزرگ تر از نقش تاثیرگذار ایران در جهان عرب نزدیک می شود، احتمال دارد ایران اقدام به ترور آن کند.

کارشناسان معتقدند که این اظهار نظر وی به نوعی چراغ سبز به تندروها و مزدورهای عربستان برای ترور سید حسن نصرالله و انداختن مسئولیت آن به گردن ایران است.

العریفی که در صفحه تویتر هزاران نفر با او در ارتباط هستند، همچنین گفت: «باید عقلای عرب در این وضعیت زمانی مانع موفقیت و پیروزی سید حسن نصرالله شوند. وی ما را کافر و ریختن خون ما را مباح می داند.»

این در حالی است که این سلفی ها هستند که همواره ریختن خون شیعیان را مباح دانسته اند و در فتواهای مختلف خود ریختن خون شیعیان و فرقه های متمایل به شیعه را تجوزیز کرده اند و تا کنون نیز در جاهای مختلف به ویژه عراق و سوریه بیش از همه از خون شیعیان ریخته اند و بیش از همه به حقوق و جان و مال آنها تجاوز کرده اند. در حالی که هیچ توجهی به سیاست های خصمانه امریکا و اسرائیل علیه حقوق اعراب از خود نشان نداده اند.

سلمان العوده نیز در صفحه تویتر خود نوشت: ایران در اسنادش خود را جمهوری اسلامی معرفی می کند در حالی که در حقیقت طایفه اش فارسی است و نگاهی شیعی – ایرانی به همه چیز دارد.

وی که معاون دبیر کل اتحادیه علمای مسلمین است در این صفحه همچنین نوشت: فکر نمی کنم که ایران به سوریه به عنوان متحد استراتژیک می نگرد بلکه آن را جزئی از جمهوری اسلامی ایران می داند.

اظهار نظر این دو روحانی تنها یک روز پس از اظهارات تند و افراطی وزیر امور خارجه بحرین، شیخ خالد بن احمد آل خلیفه، علیه حزب الله و سید حسن نصرالله زده می شود. وی در اظهارات خود خواستار پاکسازی لبنان از وجود حزب الله شده بود. جماعت اخوان المسلمین مصر نیز به انتقاد از اظهارات سید حسن نصرالله پرداخته و حرف هایش را جنبه ای از رویکرد طایفه ای او دانسته است. همه اینها به دلیل این است که چرا حزب الله در کنار بشار اسد در سوریه با مخالفان افراطی مورد حمایتشان می جنگد. در حالی که همه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس حمایت های بی شائبه ای را از هم از لحاظ معنوی و روانی و هم از لحاظ سیاسی و تسلیحاتی از مخالفان تندروی سوری می کنند و چنین حمایتی را به رغم کشتارهای وسیع و غیر قابل چشم پوشی ای که می کنند، مباح می دانند.





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir

 

 





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir
وزیر کشور از تشکیل ستاد امنیت انتخابات در شورای امنیت کشور خبر داد.ا

به گزارش علمدار بصیر:مصطفی محمد نجار وزیر کشور در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین تحولات مرتبط با برگزاری انتخابات گفت: هم اکنون ما در انتخابات ریاست جمهوری در مرحله تبلیغات قرار داریم و انشاالله بعد از قطعی شدن تایید صلاحیت‌ها درباره انتخابات شوراها از 16 خرداد ماه تبلیغات مرتبط با آن نیز آغاز می‌شود.


وی افزود: در روز گذشته ما جلسه‌ای به اتفاق معاونین سیاسی امنیتی تمام استانهای کشور داشتیم و در طی چند ساعت مسائل مربوط به بحث اجرای انتخابات را بررسی کردیم که خوشبختانه آمادگی‌ها بسیار خوب است.


وزیر کشور در ادامه با اشاره به آمادگی خانواده بزرگ وزارت کشور برای برگزاری انتخابات گفت: تقاضای ما از کاندیداهای عزیز این است که از سیاه نمایی خودداری کنند و به صورت ایجابی وارد فضای تبلیغات شوند تا امید و نشاط در فضای انتخابات همواره وجود داشته باشد.


نجار گفت: مسئله دیگر که ما از آن به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد، بحث قانون و اجرای صحیح آن است و بر طبق سخنان مقام معظم رهبری ما طبق مر قانون عمل خواهیم کرد.


وی افزود: انشاالله ما در انتخابات با حضور گسترده مردم، شاهد شور و حماسه سیاسی خواهیم بود.
نجار در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در هنگام برگزاری انتخابات مرزها بسته می‌شود، گفت: خوشبختانه کشور ما بالاترین امنیت را به لحاظ استانداردهای جهانی با وجود حضور در یکی از پرمخاطره ترین مناطق جهان دارد.


وی افزود: کشور ما از بالاترین استانداردهای امنیتی برخودار است و به نظر من نیاز به کارهای امنیتی خاصی نیست.


وزیر کشور تصریح کرد: با این حال ما ستاد امنیتی انتخابات را در شورای امنیت تشکیل داده ایم اما دربحث امنیت انتخابات جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.


همچنین نجار در پاسخ به سوالی درباره فرافکنی برخی از مقامات و کشورهای غربی درباره انتخابات ایران گفت: به نظر من مطرح کردن این گونه بحث‌ها تنها نوعی فرافکنی است چرا که آنها با بحران مشروعیت و کاهش مشارکت در انتخابات روبرو هستند.

منبع:فارس





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای اصلی یک شرکت قلابی که با فریب 800 نفر بیش از 200 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.ت

به گزارش علمدار بصیر: سردار عبد‌الرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت خصوصی که با انتشار آگهی تبلیغاتی در روزنامه‌ها اقدام به جذب سرمایه‌های مردمی کرده و متواری شده، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه انجام شده توسط کارآگاهان مشخص شد که تعداد 800 نفر از حدود سه سال قبل جهت سرمایه‌گذاری به این شرکت مراجعه و بدون هیچگونه تحقیق قبلی و تنها تحت تاثیر تبلیغات وسیع وجوه خود را به حساب شرکت و مالکان آن واریز کرده‌اند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد سود پرداختی شرکت بیشتر از بانک‌ها و تحت عنوان مشارکت مدنی و مضاربه و کاملا مشروع عنوان شده بود سرمایه‌گذاران را بر آن داشته بود که وجوه خود را از بانک‌ها خارج و در اختیار این شرکت قرار دهند. 

وی افزود: شرکت مذکور هم برای جلب نظر سرمایه‌گذاران وثیقه‌هایی شامل چک و سفته به ارزش اصل پول به اضافه سود آن به صورت شش ماهه ،یکساله،دوساله و سه ساله بعنوان ضمانت به آنان پرداخت می‌کرد و هیچ جای شک و تردید برای سرمایه‌گذاران باقی نگذاشته بود. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پس از استعلام از اداره ثبت شرکت‌ها و بانک مرکزی و تمامی مراجع ذی‌صلاح مشخص شد فعالیت شرکت در خصوص سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌های مردمی غیرقانونی بوده و اعضای اصلی شرکت هیچ مجوزی قانونی برای تاسیس آن نداشته‌اند. 

این مقام انتظامی گفت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن فعالیت قانونی شرکت، دستور جلب "حمید ـ ن" صاحب اصلی آن آماده و با توجه به متواری شدن متهم اقدامات ویژه و گسترده‌ای برای دستگیری وی آغاز شد.
وی ادامه داد: اقدامات پلیس ادامه داشت تا اینکه دو نفر از اعضای شرکت بنام‌های "زهرا ـ ن " و "محمد ـ ن" در حالی که خود را در شهرستان‌های اطراف اصفهان مخفی کرده بودند، دستگیر شدند. 

سردار آقاخانی تصریح کرد: با دستگیری این دو متهم تحقیقات جهت شناسایی محل اختفای متهم اصلی با سرعت بیشتری ادامه یافت تا سرانجام مخفیگاه وی شناسایی و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد خروج از کشور را داشتند در شهر اصفهان دستگیر و صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرد. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: با تکمیل پرونده، متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده و با صدور قرار روانه زندان شدند. 

سردار آقاخانی در پایان به شهروندان در خصوص سرمایه‌گذاری در شرکت‌های قلابی و غیر معتبر هشدار داد و گفت:صرف آگهی در روزنامه و تبلیغ از طریق سیستم پیامک مجوزی برای قانونی بودن شرکت خصوصی نیست و هر شرکتی که در اداره ثبت اسناد و املاک به ثبت نرسیده و مجوز لازم را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای جذب سرمایه‌های مردمی دریافت نکرده باشد غیر قانونی بوده و فعالیت آن جرم محسوب می‌شود. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه افراد کلاهبردار برای جذب سرمایه‌های مردمی در ابتدا اقدام به پرداخت سود های بالا به سرمایه‌گذاران خود می‌کنند گفت: شهروندان نباید فریب این شرکت‌های قلابی را خورده و بدون تحقیق و استعلام از مبادی رسمی کشور وارد بازی کلاهبرداران شده و مورد سوء استفاده آنها قرار گیرند.

منبع:جوان آنلاین





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir
مرتضی حیدری مجری مناظره‌های "پایش" در شبکه یک سیما شد.
مجری مناظره اقتصادی کاندیداها+ عکس

به گزارش علمدار بصیر:محسن تربیت‌دوست، تهیه‌کننده برنامه "پایش" گفت: پنجشنبه، نهم خرداد ماه مراسم قرعه‌کشی مناظره‌ی نمایندگان اقتصادی کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه "پایش" برگزار می‌شود.

تربیت‌دوست گفت: این مراسم ساعت 10 صبح با حضور کاندیداهای ریاست جمهوری یا نمایندگان آنها، مدیر شبکه یک و مدیر گروه اقتصاد این شبکه و همچنین خبرنگاران رسانه‌ها با اجرای مرتضی حیدری در ساختمان سیما برگزار می‌شود.

این برنامه‌ساز درباره‌ی مناظره‌های اقتصادی "پایش" هم گفت: مناظره‌ها به صورت ضبط شده خواهد بود و سخنگوی اقتصادی کاندیداها درباره‌ی برنامه‌های آینده خود دو به دو صحبت و مناظره می‌کنند.

به گفته‌ی تهیه‌کننده برنامه‌ی «پایش»، مرتضی حیدری اجرای مناظره‌ها را که هنوز زمان و ساعت پخش آنها قطعی نشده است بر عهده دارد.

منبع:ایسنا





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir
عارف درباره دیدار چند روز قبل خود با هاشمی اظهار داشت: به آیت الله هاشمی همواره ارادت داشته و دارم و همیشه برای مشورت خدمت ایشان می روم.ن

به گزارش علمدار بصیر:محمدرضا عارف در پاسخ به این سئوال که برخی ها حجاب همسر وی را مقارن اسلام امریکایی می دانند اظهارداشت: حجابی که در اسلام آمده مشخص است و همسر من با همین حجاب در پاریس در خدمت امام بوده است و من چون علاقه به چادر داشتم از امام در این باره سوال پرسیدم که ایشان هم این مسئله را تأکید کردند.


وی اظهار داشت: اسلام حجاب را مطرح کرده و نوع پوشش افراد به فرهنگ ها و تمدن های مختلف باز خواهد گشت.
وی که در جمع خبرنگاران صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که آیا برای اجماع با روحانی دیدار داشته اید اظهار داشت: هیچ جلسه ای با آقای روحانی در مورد اجماع نداشته ام.


این کاندیدای ریاست جمهوری در باره دیدار چند روز قبل خود با آیت الله هاشمی اظهار داشت: با آقای هاشمی همواره ارادت داشته و دارم و ایشان از پیشکسوتان انقلاب است و همیشه هم برای مشورت خدمت ایشان می روم واز رهنمودهایشان استفاده خواهم کرد.

منبع:دانشجو





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir
نشست خبری سرمربی جدید پرسپولیس به دور از حواشی پیش بینی شده انجام شد.ل

به گزارش علمدار بصیر: روز گذشته نخستین نشست خبری علی دایی پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس برگزار شد.

در این نشست بیش از آنکه اصحاب رسانه فرصت سوال از سرمربی ومدیرعامل قرمزها داشته باشند، به سخنرانی مسئولان گوش دادند.

فرصت کمی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفت باعث شد سوالات زیادی که پیش بینی می شد در این نشست از دایی پرسیده شود،‌ مطرح نشد.

قرارداد با پرسپولیس در حالی که با راه آهن قرارداد داشت و از همه مهم تر انتخاب برادرش به عنوان دستیار و حضور دو بازیکن سابق استقلال(بهزاد غلامپور و رضا فروزانی) در کادر فنی از جلمه سوالاتی بود که می توانست با پاسخ های منحصر به فرد و توام با عصبانیت دایی مواجه شود که گویا خبرنگاران فرصتی برای پرسش این سوالات نداشتند.





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir
خواهر آیت الله هاشمی روز گذشته پس از تحمل چند سال بیماری قلبی، دار فانی را وداع گفت.ت
به گزارش علمدار بصیر به نقل از عصر امروز خواهر آیت الله هاشمی روز گذشته پس از تحمل چند سال بیماری قلبی، دار فانی را وداع گفت. 

آیت الله هاشمی پس از اطلاع از خبر فوت خواهرش، به همراه خانواده به منزل آن مرحومه رفت.
مرجع : انتخاب

 





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir
پس از پایان جلسه معارفه علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور علی دایی از ساعت 20 دیشب در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
تصاویر حواشی بازگشت دایی به پرسپولیس
به گزارش علمدار بصیر:پس از پایان جلسه معارفه علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس، قرارداد وی در حضور خبرنگاران امضا شد و دایی رسما هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت.
 
پس از امضای قرارداد محمد رویانیان شال پرسپولیس را بر گردن دایی انداخت که بلافاصله علی دایی آن شال را بر گردن رویانیان انداخت. 
 
تمرین دیروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم طبق هماهنگی‌های قبلی به تمرین پرداختند اما عادل کلاه‌کج نیز بازیکنی بود که قصد داشت تا با پرسپولیس تمرین کند اما هنگامی که او قصد تعویض لباس را داشت با جواب منفی دایی روبه‌رو شد و دایی به وی اعلام کرد چون در لیست وی نیست با پرسپولیس تمرین نکند.
 
همچنین یکی از سوژه‌های تمرین دیروز سؤال متعدد هواداران از رویانیان در خصوص کریمی بود که رویانیان نیز با صحبت‌هایی که با هواداران انجام داد حضور این بازیکن را در پرسپولیس منتفی دانست.
 
عکس‌های تسنیم، فارس، ایرنا، مهر، و ایسنا از حواشی تمرین دیروز پرسپولیس را در زیر می بینید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/8 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون