سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
آقای توفیقی که در سال 88 بدون هیچ مدرک مستدلی نظام اسلامی را محکوم به تقلب می کند از کجا معلوم که در آینده نیز بر دروغ خود اصرار بورزد وی چطور می تواند از این نظام دفاع نماید در جایی که تصمیمات نظام را قبول ندارد!

به گزارش علمدار بصیر: با تدبیر و اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی وزرایی که شائبه حضور در فتنه 88 در کارنامه شان بود از سد مجلس عبور نکردند.

بنا بر این گزارش بعد از این واقعه پیش و رای اعتماد بالایی که مجلس به سایر وزرای کابینه دولت یازدهم داد که در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود انتظار این بود که ریاست جمهور محترم حساسیت مجلس را در عدم رای به وزرای قبلی درک نماید و جهت هماهنگی دو قوه وزرایی را به مجلس معرفی نماید که دغدغه نمایندگان مردم را برطرف سازد.

اما متاسفانه جناب روحانی برای وزارتخانه حساسی چون علوم مجددا شخصی را بعنوان سرپرست انتخاب کرده است که به گفته خودش قرار است بعنوان وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی گردد که در فتنه 88 به نفع کودتای آمریکایی اسراییلی و بر خلاف منافع مردم موضع گرفته است.

این اقدام جناب روحانی این شائبه را به وجود می آورد که مگر قحط الرجال در کشور روی داده است که باید از عناصر فعال در این شبهه کودتای ناموفق بر علیه نظام در کشور استفاده گردد.

مگر کسی که بر علیه قانون شوریده و موضع خلاف حق گرفته است می تواند در دولت اعتدال کار کند و یا اصولا قانون را به عنوان فصل الخطاب قبول دارد یا اینکه هر زمانی از قانونی خوشش نیامد اقدام فراقانونی انجام می دهد و بر علیه قانون اقدام می نماید! همانطور که در سال 88 آن را مرتکب گردید.

آقای توفیقی که در سال 88 بدون هیچ مدرک مستدلی نظام اسلامی را محکوم به تقلب می کند از کجا معلوم که در آینده نیز بر دروغ خود اصرار بورزد وی چطور می تواند از این نظام دفاع نماید در جایی که تصمیمات نظام را قبول ندارد!

جناب روحانی شما قرار بود بر مشی اعتدال حرکت نمایید ولی معرفی شخصی که به صراحت در فتنه 88 حضور داشته و نظام را به تقلب محکوم کرده است هیچ سنخیتی با افکار و گفتار شما ندارد و برای اینکه در ابتدای دولتتان بتوانید از همکاری خوب مجلس و سایر قوا استفاده نمایید امیدواریم در این تصمیمتان تجدید نظر بنمایید.

 

منیع:عصرامروز





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/5/29 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون