سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی:
فشارهای قبیله‌ای و جناحی نباید رئیس جمهور را مشغول کند‌

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: فشارهای قبیله‌ای و جناحی نباید رئیس جمهور را مشغول کند.

خبرگزاری فارس: فشارهای قبیله‌ای و جناحی نباید رئیس جمهور را مشغول کند‌

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر عباسی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران‌ در استان زنجان اظهار کرد: سه تفکر دولت، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه با مراجعه به نظر‌سنجی‌ها مشخص می‌شود چه کسی مشروعیت و مقبولیت را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید دارای پایگاه فکری خوبی باشد و ‌وعده و وعید به مردم ندهد.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید علاوه بر ولایتمداری که پایه و اساس نظام اسلامی محسوب می‌شود، کارنامه قابل قبولی از فعالیت خود ارائه کند، یادآور شد: رئیس جمهور باید برنامه دقیق و توان اجرایی بالایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اینکه در این عرصه کسی موفق است که بتواند با برنامه‌ریزی دقیق ضمن اعلام برنامه‌های خود قدرت و توان اجرایی لازم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: مردم نیز باید برای انتخاب دقیق فرد اصلح تحقیق کرده و سوار موج نشوند.

*رئیس جمهور باید شایسته‌سالار باشد

عباسی با تاکید بر این موضوع که باید مردم حداقل به اندازه خرید یک دست کت و شلوار در خصوص انتخاب رئیس جمهور تحقیق کنند، افزود: رئیس جمهور باید شایسته سالار بوده و به کارآمدی توجه جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید فشارهای قبیله‌ای و جناحی رئیس جمهور را مشغول کند، تصریح کرد: فرد ناکارآمد برای نظام مضر است.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه نظام اسلامی از ناکارآمدی برخی از مدیریت‌ها رنج کشیده است، تصریح کرد: افراد صفر کیلومتر نباید در پست‌های مهم به کارگیری شوند.

وی با بیان اینکه باید نظرات کارشناسی و خرد جمعی مورد توجه رئیس جمهور باشد، افزود: رئیس جمهور باید قانونگرا و عملگرا بوده و جهادی عمل کند.

*مردم باید از بین کاندیداها اصلح را انتخاب کنند

عباسی با اشاره به اینکه وظیفه شورای نگهبان معرفی کاندیدای صالح است، افزود: مردم باید از بین کاندیداها اصلح را انتخاب کنند.

وی اقتصاد و اشتغال را از چالش‌های نظام اسلامی در حال حاضر برشمرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید به این دو امر مهم توجه ویژه نماید.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود مشی قالیباف را پیشرفت و عدالت عنوان کرد و گفت: تخریب قالیباف از تهران تا لندن از سوی رسانه‌های بیگانه به این دلیل است که وی کارآمدی خود را در نظام اسلامی به خوبی نشان داده است.

وی با اشاره به پخش فیلم از سوی شبکه بی‌بی‌سی تصریح کرد: صحبت‌های قالیباف در این فیلم به صورت کامل پخش نشده است.

عباسی با بیان اینکه قالیباف در زمان تصدی‌گری فرماندهی نیروی انتظامی حکم از دولت وقت گرفته بود، افزود: قالیباف از این حکم استفاده نکرد.

وی با بیان اینکه ائتلاف 2+1 در راستای مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی این سه نفر امضا شده است، یادآور شد: هیچ اختلافی تا کنون این سه نفر نداشته‌اند.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به رضایت قالیباف از این ائتلاف تصریح کرد: قالیباف در هر جبهه و میدان مدیریتی عقب گرد و در جا زدن نداشته است.

وی خروجی اتئلاف 2+1 را مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی عنوان کرد و گفت: کنار رفتن حداد عادل و ولایتی به نفع جلیلی شایعه‌ای بیش نیست و تنها عملیات روانی محسوب می‌شود.

*تخریب سایر کاندیداها خط قرمز قالیباف

عباسی تخریب سایر کاندیداها را خط قرمز قالیباف عنوان کرد و گفت: اگر همه کاندیداها و مردم به قانون احترام بگذارند مشکلی به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید مطالبات خود را در قالب قانون پیگیری کنند، افزود: قانون برای همه افراد جامعه تنظیم شده است.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به برنامه ملی قالیباف تصریح کرد: اکثر برنامه‌های ملی که با همکاری 200 نفر از اساتید دانشگاه‌ها تدوین شده است در برنامه پنجم توسعه به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه چالش‌ها و تهدیدهای هر استان بررسی شده است، افزود: برنامه‌ها و راه‌حل‌های رفع این تهدیدها نیز پیش‌بینی شده است.

عباسی با اشاره به اینکه قالیباف به شایسته سالاری توجه ویژه دارد، گفت: جناح برای قالیباف مهم نبوده و شایستگی و کارآمدی افراد مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تا کنون ضعف مدیریتی از قالیباف مشاهده نشده است، گفت: قالیباف به کار کارشناسی اعتقاد داشته و توان تغییر و تحول را دارد.

دبیر جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی یادآور شد: رنگی به عنوان رنگ ستاد انتخاباتی قالیباف انتخاب نشده است و بدون رنگ یکرنگ هستیم چرا که شعار ما پیشرفت و عدالت نظام اسلامی است.





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون