سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
تصاویری که می بینید کاریکاتورهایی هستند که در سالهای دهه ۷۰ در نشریه گل آقا منتشر شده اند . گل آقا با زبان طنز به نقد روندهای سیاسی و اجتماعی می پرداخت و به نوعی بازتاب دهند وضعیت اجتماعی آن دوران بود . از همین رو یکی از راه های سنجش دوران هاشمی را می توان رجوع به مطبوعات آن زمان به شمار آورد. چه انکه مطبوعات به مثابه حس‌گرهای یک جامعه به خوبی وقایع را ثبت می کنند...
«گل آقا» درباره دولت هاشمی چه نظری داشت؟+ تصاویری که دوران هاشمی را توصیف می‌کنند

به گزارش عصر امروز عملکرد مسئله دار دولت احمدی نژاد در حوزه اقتصادی و سیاست زدگی آن باعث شده است روسای دولت های پیشین با استفاده از «کمتر» بودن مشکلات اقتصادی در دوران خویش تصویری «بهشت گونه» از دوران زعامت خود جلوه دهند. در این خصوص البته آیت الله هاشمی پیشتاز است.
 
او در کمتر گفتگو یا سخنرانی است که از گذشته ای طلایی سخن نگوید و زبان به تمجید از خود و دولت اش در سالهای موسوم به سازندگی نگشاید.

تصاویری که می بینید کاریکاتورهایی هستند که در سالهای دهه ۷۰ در نشریه گل آقا منتشر شده اند . گل آقا با زبان طنز به نقد روندهای سیاسی و اجتماعی می پرداخت و به نوعی بازتاب دهند وضعیت اجتماعی آن دوران بود . 

از همین رو یکی از راه های سنجش دوران هاشمی را می توان رجوع به مطبوعات آن زمان به شمار آورد. چه انکه مطبوعات به مثابه حس‌گرهای یک جامعه به خوبی وقایع را ثبت می کنند...















































تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/2/25 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون