سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی گفت: امروز شاهدیم که دشمن در عرصه‌های مختلفی تسلیم قدرت نظام اسلامی ایران شده است.
 


علمدار بصیر: به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام؛ سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، ظهر امروز با آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سید‌محمد سعیدی در این دیدار که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن خیر مقدم به جلیلی اظهار داشت: امروز شیعیان برای زیارت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، می‌توانند به حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بیایند.

وی با استناد به روایات معصومین علیهم السلام، قم را عش آل محمد دانست و گفت: آل‌الله به این شهر توجه خاصی دارند و این که از میان اهل بیت علیهم‌السلام، این بانو در این شهر حضور دارد از مقدرات خاص خداوند است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام با بیان این که افراد با حضور در این مکان مقدس می‌توانند از اهل بهشت باشند، خاطرنشان کرد: خداوند بعد از حضور این بانو در قم، برکات خود را دراین منطقه گستراند.

بنا بر این گزارش در ادامه این نشست سعید جلیلی در سخنانی با بیان این که امروز قم مرکز نشر معارف و محلی برای احیای اسلام است، اظهار داشت: امروز شاهدیم که دشمن در عرصه‌های مختلفی تسلیم قدرت نظام اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به این که در بسیاری از کشورها، دموکراسی وجود دارد ولی آنچه در ایران اسلامی وجود دارد، فراتر از دموکراسی است، گفت: نظامی که در ایران اسلامی وجود دارد، مبتنی بر اندیشه دینی است که موجب حمایت همه جانبه مردم از آن می شود، تا جایی که مردم حاضرند جان خود را نیز در این عرصه فدا کنند.




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون