سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
روزنامه های زنجیره ای دولت اخیرا با تلاش های گسترده خود خواستار تایید صلاحیت هاشمی رفسنجانی برای رقابت با مشایی را داشتند.

علمدار بصیر: با توجه به اینکه امروز آخرین روز بررسی صلاحیت ها از سوی شورای محترم نگهبان است روزنامه های زنجیره ای دولت یکی از حامیان اصلی تایید صلاحیت هاشمی شدند.

بسیاری از کارشناسان و مسئولان معتقدند روزنامه های ایران، شهروند و خورشید که با استفاده از بودجه دولت و بیت‌المال اداره می‌شوند، به ابزار رسانه‌ای جریان انحرافی تبدیل شده است.

آن‌ها تاکید دارند که روزنامه های زنجیره ایی دولتی که باید در اختیار نظام باشد، ولی متاسفانه با عبور از خط قرمز‌ها و اصول نظام،‌ از وظیفه اصلی خود یعنی اطلاع‌رسانی غافل شده است.

البته این‌گونه عملکردها در این روزنامه مسبوق به سابقه است و گاهی نیز مشاهده می‌‌شود که در این روزنامه به نهاد‌های نظام از جمله شورای نگهبان و نهاد های انقلابی توهین شده است.

در ماه‌های اخیر این روزنامه که بعضا مواضع خاصی را نسبت به برخی موارد دارد؛ مورد اعتراض گسترده خوانندگان این روزنامه قرار گرفته است.

البته کارشناسان معتقدند که دولتی ها تنها برای بقای خود اصرار به حضور هاشمی در انتخابات دارند و فضای کشور را به گونه ای در مصاحبه های هدف دار خود جلوه می دهند که تنها نامزدی که توانایی رویارویی با هاشمی را دارد اسفندیار رحیم مشایی است.

ندای انقلاب





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون