سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
روزنامه شهروند با اذعان تلویحی به رد صلاحیت مشایی مدعی شد که این کار پیامد جهانی دارد!ل

به گزارش عصر امروز به نقل از "ندای انقلاب"، روزنامه "شهروند" وابسته به حلقه انحرافی، امروز با دفاع تمام قد از لیدر حلقه انحرافی یادداشت‌های جهت داری را با تیترهای "آیا حواس‌مان به پیام جهانی رد صلاحیت مشایی هست؟" و "نکته ای که شورای نگهبان باید به آن توجه کند" منتشر کرده که تلویحا بر احتمال رد صلاحیت مشایی اشاره کرده و با مقایسه جالبی رد صلاحیت اسفندیار دولت را دارای پیام جهانی دانسته است.

یادداشت اول این روزنامه که در ستون "نگاه" به قلم حامد فتاحی منتشر شده در ابتدای امر به پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی اورتگا در نیکاراگوئه اشاره و شکست آن را مرگ مبارزه علیه نظام سلطه گری دانسته است.

در این یادداشت به درخواست پیش از مرگ چاوز اشاره شده که خواستار رای مردم ونزوئلا وهوادارانش به "مادورو" برای ادامه راهش شده بود و در ادامه گفته که خیال ما، جهانیان و اردوگاه عدالتخواهان دنیا با پیروزی مادردو راحت شد که راه قهرمانی عدالتخواه و مردمی ادامه دارد.

اما نکته جالب توجه این یادداشت قسمت پایانی آن است که به محبوبیت احمدی نژاد در بین مردمان جهان اشاره کرده و نوشته است "خودمان را نمی‌توانیم گول بزنیم. بخواهیم یا نخواهیم، خوش‌مان بیاید یا نیاید، احمدی‌نژاد هنوز در افکار عمومی عدالتخواهان دنیا، قهرمانی درجه اول است". و با قبول احتمال رد صلاحیت مشایی اینگونه استدلال کرده که رد صلاحیت اسفندیار دولت بع معنای جلوگیری از ادامه راه احمدی‌نژاد است. که تلویحا پیامی منفی در باره مقاومت در برابر نظام سلطه به جهان القاء خواهد کرد.





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون