سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

علمدار بصیر: حادثه دلخراش در منا قلب همه ی عالم را به درد وا داشته است اما در این بین نیز افرادی پیدا می شوند که بی خیال از کنار آن عبور کنند.

 

پس از این حادثه عظیم همه ی علمای عالم بر مقصر بودن دولت عربستان در این جریان اشاره کردند اما مثل اینکه برخی ها این سخنان را یا نشنیده اند یا خود را به خواب زده اند تا کلا نشنوند.

عکس

مقام معظم رهبری بلافاصله پس از حادثه ی عظیم در منا و همچنین دیروز در درس خارج از فقه خود فرمودند: مسئولیت این فاجعه بزرگ بر دوش حکام عربستان سعودی است و باید بجای فرافکنی از امت اسلامی عذرخواهی کنند.

عکس

رهبر انقلاب، فرافکنی حکام عربستان و سر باز زدن از پذیرش مسئولیت این فاجعه را نادرست و اقدامی عقیم و بی اثر خواندند و گفتند: دنیای اسلام سؤالات زیادی دارد و جان باختن بیش از هزار نفر در این حادثه مسئله کوچکی نیست، بنابراین جهان اسلام باید برای این مسئله فکر کند.

 

 


محمد هاشمی رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به حادثه کشته شدن بیش از 450 زائر خانه خدا در سرزمین منا در مناسک حج امسال اظهار داشت:
نمی‌توان در حادثه کشتار حاجیان در منا دولت عربستان را مقصر دانست و نباید از اینجا برای دولت سعودی حکم صادر کرد.

عکس


رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره فرمایش امام که فرمود باید حرمین شرفین به دست کسی قرار بگیرد که شایستگی داشته باشد، چیست، گفت: من زمانی می‌توانم در این باره نظر بدهم که در محل باشم، ببینم و آن را بررسی کنم، نه اینکه از راه دور دست به قضاوت بزنم که منتج به قضاوت سیاسی و عجولانه شود.

 

و حال اینکه با لحن صریح مقام معظم رهبری باز افرادی پیدا می شوند که اینچنین اظهار نظر کنند جای کمی تأمل دارد که در پشت قضیه چه می گذرد.

 

امیدواریم آل یهود و آل سعود هرچه زودتر نابود شوند تا همگان از اینگونه اظهار نظرها دور و به سخنان رهبر عزیزمان توجه کامل کنیم که شاید رستگار شویم.

 





تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 94/7/6 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون