سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

علمدار بصیر:

انگلیس.... سفارت.... بریتانیا....فتنه88....دشمن.....این ها واژه هایی است که مدام از ذهن گذرانده می شود و اکنون انگار نادیده گرفته شده است.

عکس

تاریخچه ی کشور انگلیس را با واژه استعمار گره زده اند و نمی توان به هیچ طریقی آن را منفک دانست.

 

کشوری که سال های سال برای ایران جز زحمت کار دیگره ای انجام نداده است و با فتنه انگیزی هایش باعث آشوب در نظام گشته است اکنون با کلید تدبیر برخی ها قفل سفارتش باز شد تا امیدش دوباره زنده شود.

 

باز شدن سفارت انگلیس چیزی نبود که بتوان از آن را به راحتی گذشت در حالی که برخی ها مثل آب خوردن چشم ها را بسته و خودشان را انگار به خواب زده باشند اتفاقات چند سال پیش را به فراموشی سپرده اند.

 

حضور بسیار فعال انگلیس در فتنه 88، دسیسه های مداوم آن در گذشته که همه برای به انزوا کشدن ایران بود به یکباره نادیده گرفته شد و اکنون ندای خوشحالی سرمی دهند که ما با دنیا به صلح رسیده ایم.

 

زدن ریشه ی اسلام و نابودی ایران آرزویی است که در سر دولت انگلیس رشد کرده و ادامه دارد و پایان پذیر نیست اما متأسفانه با اینکه نقشش را در فتنه 88 دیدیم ولی باز نیز اجازه ورودشان را به کشورمان دادیم.

 

متأسفانه امروزه انگلیس و آمریکا و چند کشور دیگر را تمام دنیا می بینینم و آن ها برایمان تصمیم می گیرند که امید است برای آینده ما تصمیم نگیرند...

 

اکنون باز شدن سفارتشان را شاهد هستیم و چند وقت بعد فتنه آن ها را زیرا گذشته انگلیس معلوم است پس خواهشا به آینده امیدوارش نکنیم.

 

اینکه بگوییم دیگر راه آن ها عوض شده است و با ایران دست دوستی داده اند، خیال خامی است که باید برای آن تأسف خورد.

 

اکنون که کار از کار گذشته است و با کلید تدبیر، امید تازه ای برای فتنه ی دیگری در دلشان روشن شده است، اما همگان بدانند که ملت ایران همچنان بیدار است و هشدار می دهد.

 

امیدواریم این اقدام تبعاتی را در انتخابات امسال و سال های بعد نداشته باشد که اگر چنین شد باید گفت وای بر......

 

پس همه بدانند تکبیری که بعد از هر نماز داده می شود و مرگ بر انگلیس گفته می شود نشان از این دارد که این کشور، منفور ملت است، والسلام...






تاریخ ارسال مطلب : شنبه 94/6/7 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون