سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
آنچه مسلم است این است که هر کسی که چارچوب نظام را قبول داشته باشد و مورد تایید شورای محترم نگهبان نیز قرار بگیرد می تواند برنامه های خود را به مردم عرضه نماید و در نهایت این مردم هستند که باید تشخیص بدهند چه کسی را برای خدمت انتخاب خواهند کرد.

به گزارش علمدار بصیر: برخی از پالس‌های جدید احمدی نژاد برای بازگشت به صحنه رقابت ظاهرا بدجوری مدعیان دموکراسی و انتخابات آزاد را به وحشت انداخته و از هرکاری برای تخریب و غبار آلوده کردن فضا استفاده کرده و از هم اکنون نیز فعال شده اند.

بنا بر این گزارش این در حالی است که احمدی نژاد چند ماهی است روزه سکوت گرفته و در انزار عمومی ظاهر نمی شود ولی برخی در تلاشند تا بقبولانند که در پشت پرده قیل و قال های سیاست، وی با چراغ خاموش در حال تدارکات لازم برای بازگشت به قدرت است!

ظاهرا برگزاری جلسه وی با یاران و وزرای سابق از دید برخی سیاسیون، به معنای بازگشت به سیاست است که وی آن را کلید زده است. 

به گفته این محافل احمدی نژاد قصد دارد تیمی متشکل از یاران و وزرای سابق خود را برای انتخابات مجلس آماده کند و پس از آن نیز شخصا فعالیت های خویش را برای انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی نماید.

به گزارش عصر امروز آنچه مسلم است این است که هر کسی که چارچوب نظام را قبول داشته باشد و مورد تایید شورای محترم نگهبان نیز قرار بگیرد می تواند برنامه های خود را به مردم عرضه نماید و در نهایت این مردم هستند که باید تشخیص بدهند چه کسی را برای خدمت انتخاب خواهند کرد.

ولی چرا کسانی که با ادعای دموکراسی و انتخابات آزاد گوش فلک را کر کرده اند اینقدر از حضور وی در صحنه رقابت هراس دارند و آیا تمام این حرفایی که در این چند وقت زده اند که ملت در این انتخابات راه و روش احمدی نژاد را نفی کردند و ... خود نیز به آن قائل نیستند!!

و اما آنچه که باید همگان بدانند این است که ملت خود فهیم اند و سر از ناسر را به خوبی تشخیص می دهند و لازم نیست مدام برخی با جار و جنجال واهی مدام فریاد بزنند: "مردم، هنوز نمی دانند در 8 سال گذشته چه بر سر ایران آمده است!"

لازم به ذکر است که این مطلب نه در تایید صددرصدی کارهای دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد است و نه در تایید فعالیت های سیاسی احتمالی وی بلکه فقط نقدی بود بر ادعای گفتمان دموکراسی خواهی برخی ها.

منبع:عصر امروز





تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 92/12/12 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون