سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
هاشمی رفسنجانی در رفسنجان گفت: از زمانی که یادمان هست، مردم رفسنجان، مردمی فعال و قانع بوده اند که زندگی خود را با کمترین کمک دولت اداره و از زمین های شور، باغات پسته را خلق می کردند

به گزارش علمدار بصیر: حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی شامگاه سه شنبه در دیدار علما و روحانیون رفسنجان در منزل مرحوم شیخ "محمد هاشمیان" امام جمعه رفسنجان افزود: مایوس نباشید بالاخره دنیا می فهمد که ایران کشوری سالم است، وقتی رهبر فتوا می دهد که حرام است این حقیقت است و هیچ مجتهدی فتوای دورغ نمی دهد و فریب نمی دهد.

وی تاکید کرد: دشمنان کم کم می فهمند که زور گفته اند واگر اعتماد ندارید ما درها را باز گذاشتیم تا بیایند ببینند.

هاشمی با بیان اینکه ما اکنون در شرایطی هستیم که نمی توانیم به دشمن اعتماد کنیم گفت: دشمن دشمن است و آدم نادان هم نادان. این دو باهم جمع شود خرابی می شود پس یا تدبیر می خواهد یا اینکه دشمن نباشد?.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مردم در انتخابات دین خود را ادا کردند و خداوند رحمتش را بر ما می فرستد و طولی نمی کشد که شرایط به صورت مطلوبی در می آید.

هاشمی تصریح کرد: آنهایی که جدید آمدند قدر این مردم را بدانند و مشکلاتشان را کم کنند .

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سنت الهی درباره آزمایش مردم، گفت: خداوند در قران کریم فرموده که ما هر انسانی را در زمینه های فردی و اجتماعی امتحان می کنیم و مردم ما از این امتحانات خوب بر آمده اند.

هاشمی رفسنجانی افزود: در شرایطی که به قول آقای روحانی پولدارترین دولت تبدیل به مقروض ترین دولت شده است، مردم در این شرایط خوب در آمدند.

وی با بیان اینکه نفت سرمایه بزرگ کشور بود که بهتر از این می شد زندگی مردم شکل بگیرد، تاکید کرد: اگر در دوران سران و سیاست های داخلی قبل بر سر نفت خرید و فروش هایی انجام می شد تفکراتی را برای ضرر رساندن به جامعه نداشته و ملاک هایی داشته اند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در قدیم روزانه چهار میلیون بشکه نفت صادر می کردیم و در ازای آن ارز وارد کشور می شد اما اکنون در ازای روزانه یک میلیون بشکه نفت که صادر می کنیم اجناسی تقلبی از جمله سم‌های خارجی به ما می دهند که زمین های ما را خراب کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سموم خارجی تقلبی و قاچاق یکی از ضررهایی است که ما می خوریم و یکی دیگر از مشکلات کشور این است که مواد اولیه کارخانجات را باید از خارج با هزینه هنگفت تهیه کنیم که برای کشور گران تمام می شود.

هاشمی رفسنجانی با بیان این که مردم که نمی توانند اینجور کارها را درست کنند و اینها به دست حکومت و مسئولان درست می شود تصریح کرد: دوره هشت ساله قبل یا اتفاق افتاده یا آزمایش بوده یا بدست خودمان به هرحال این بار هم مردم خودشان حل کردند و دیدند این را ه بن بست است خودشان راهشان را عوض کردند.

وی همچنین گفت: از زمانی که یادمان هست، مردم رفسنجان، مردمی فعال و قانع بوده اند که زندگی خود را با کمترین کمک دولت اداره و از زمین های شور، باغات پسته را خلق می کردند.

وی بیان کرد: پسته پس از هشت سال رنج و مشقت به مرحله برداشت می رسد و افراد کویرنشین با این محصول جامعه را غنی می کنند.

دانا





تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 92/9/28 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون