" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح کرد
فرمانده کل سپاه گفت: امسال گروه‌های تروریستی 11 عملیات مختلف از جمله انتحاری را در جنوب شرق کشور در نظر داشتند که با مجاهدت‌های پاسداران خنثی شده است.

 

 

 

به گزارش علمدار بصیر:  سردار سرلشگر عزیز جعفری، ظهر امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهدای وحدت در مشهد مقدس با بیان اینکه همه عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست تا ایران اسلامی امن و سربلند باقی بماند، اظهار کرد: ایران به برکت خون شهدا و با محوریت اسلام به ابرقدرت جهانی متکی به معنویت تبدیل شده و در برابر قدرت‌های مادی جهان ایستاده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ظرف گسترش انقلاب اسلامی در جهان است و در مقابل همه دنیای استکبار ایستادگی می‌کند و با اعتقادی راسخ این راه الهی را طی می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال 1387 مأموریت تأمین امنیت جنوب شرق کشور از طرف شورای عالی امنیت ملی به سپاه واگذار و مصوب شد سپاه امنیت را به صورت ریشه‌ای و به شکل پایدار و مردمی برقرار کند که این کار مأموریتی بسیار سنگین و خطرناک بود.

وی افزود: در سال 1386 و 1387 که سرمایه‌گذاری‌های زیادی توسط استکبار جهانی در جنوب شرق کشور انجام گرفت، ناامنی‌ها افزایش پیدا کرد که این موضوع برای جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نبود.

جعفری اضافه کرد: استراتژی نظامی سپاه پاسداران این بود که در منطقه جنوب شرق کشور مردم را در موضوع امنیت شریک کند و در این موضوع خیلی‌‌ها مخالف بوده و می‌گفتند این کار موفق نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بنده به دنبال فرمانده‌ای لایق، شجاع و مردمی بودم تا این مأموریت را به طور احسن انجام دهد که شهید شوشتری داوطلبانه آماده این مسئولیت شد و اجازه خواست تا این مأموریت را انجام دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در نخستین جلسه با وی موضوع امنیتی کردن فضا مطرح شد و به طور کلی تصمیم گرفته شد از اقدامات صرفاً نظامی چشم‌پوشی کنیم. شهید شوشتری به بهترین نحو با حضور در میان مردم و طوایف منطقه و برقراری ارتباط صمیمی بسیار موفق بود.

وی افزود: شهید شوشتری بیشترین فعالیتش را در منطقه بر مسائل فرهنگی و اقتصادی و محرومیت زدایی گذاشته بود و به درستی تشخیص داده بود که ریشه ناامنی‌های منطقه در این مسائل است.

جعفری خاطرنشان کرد: امروز بعد از چهار سال و نیم از شهادت شهدای وحدت، شاهد امنیتی بی‌نظیر در جنوب شرق کشور هستیم؛ وقتی مدیران و رزمندگان با اخلاص و تقوا برای رضای خدا عزم مجاهدت می‌کنند خداوند متعال راه‌های بهتر جنگیدن را به آنها نشان می‌دهد.

وی افزود: فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی و روحیه استقامت در برابر نظام سلطه تقریباً به همه مردم ایران عطا شده است و مردم ایران اسلامی به برکت خون شهدا پرچمدار انقلاب اسلامی در جهان هستند.

جعفری گفت: امسال گروه‌های تروریستی و دست‌پرورده نظام سلطه 11 عملیات مختلف از جمله انتحاری را در جنوب شرق کشور در نظر داشتند که با مجاهدت‌های پاسداران خنثی شده است.

وی اضافه کرد: اگر این گروه‌های دست‌نشانده در مقابل آمریکا بایستند در قلب آمریکا می‌توانند عملیات‌های انتحاری و وحشیانه خود را اجرا کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در حال حاضر آمریکا حتی زبانی جرأت تهدید نظامی ایران را ندارد و جای تأسف است که برخی‌ها قدر این عظمت و نعمت را نمی‌دانند و فراموش کرده‌اند همه توطئه‌ها از جمله جنگ، 8 سال دفاع مقدس، فتنه 88 و فشارهای اقتصادی زیر سر آمریکاست تا مردم ایران تسلیم‌ شوند.

وی تصریح کرد: عده‌ای خودشان را انقلابی و نزدیک به امام خمینی(ره) می‌دانند و نقل‌ قول‌هایی از ایشان بیان می‌کنند؛ در حالی که امام آمریکا را شیطان بزرگ می‌نامیدند و اگر زنده و در قید حیات بودند، روحیه ضد استعماری و ضد استکباری را بیش از گذشته داشتند.

منبع:فارس





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 92/7/28 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون