سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

عضو هیئت رئیسه مجلس از معرفی فرجی‌دانا برای تصدی وزارت علوم، فانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و صالحی‌امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به منظور اخذ رای اعتماد به مجلس خبر داد.

به گزارش علمدار بصیر به نقل از فارس،حجت‌الاسلام حسین سبحا‌نی نیا نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه رئیس جمهور به مجلس برای معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، اظهار داشت: رضا فرجی دانا برای تصدی وزارت علوم، علی‌اصغر فانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و سیدرضا صالحی‌امیری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به منظور کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

وی افزود: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، نمایندگان یک هفته فرصت دارد صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی را با حضور آنان در کمیسیون‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نامه رئیس جمهور امروز در صحن مجلس قرائت می شود، گفت: جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی، یکشنبه هفته آینده پنجم آبان در صحن مجلس برگزار می‌شود.





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 92/7/28 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون