سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
در مراسم رژه نیروهای مسلح
رئیس‌جمهور خطاب به نیروهای مسلح حاضر در مراسم رژه گفت که خوشحالم که در سی و سومین سالگرد دفاع مقدس در کنار رزمندگان عزیزی که افتخارآفرین آن دوران بودند، همچنان استواری، عظمت و ایستادگی را با همه وجود احساس می‌کنیم.

به گزارش علمدار بصیر: حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در حرم حضرت امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، گفت: خوشحالم که در سی و سومین سالگرد دفاع مقدس در کنار رزمندگان عزیزی که افتخارآفرین آن دوران بودند، همچنان استواری، عظمت و ایستادگی را با همه وجود احساس می‌کنیم.

وی افزود:‌درود و سلام خود را تقدیم امام بزرگوار می‌کنیم که با ایمانش، عرفانش و ایستادگی درس دفاع در برابر متجاوز را به همه ما آموخت و همه شهیدان و همه جانبازان و آزادگان درود و سلام تقدیم می‌کنیم که هر چه از استقلال، تمامیت ارضی، عزت و سربلندی داریم از فداکاری آنهاست و احترام خود را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیم می‌کنیم که صبرشان،‌استقامتشان و ایمانشان درس‌آموز بوده و هست.

رئیس‌جمهور ادامه داد: احترام و سلام به ارتش قهرمان که با تجاوز 31 شهریور 1359 در کمتر از 24 ساعت با اعزام 140 هواپیمای جنگنده و ماموریت این جنگنده‌ها در خاک متجاوز لرزه بر اندام صدامیان افکندند و اولین درس را به متجاوز آموختند که اینجا ایران و سرزمین شیران است.

روحانی گفت: درود بر نیروی زمینی ارتش و هوانیروز که در روزهای اولیه در برابر نیروهای متجاوز و زرهی ایستادگی کردند و سدی برای دفاع از کشور و جلوگیری از ادامه تجاوز بودند. درود بر نیروی دریایی که توانست دشمن را در دریا سرکوب کند.

وی افزود:‌سلام و درود بر قهرمانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که علی رغم مشکلات لجستیک و کمبود نفر با ایمان، اعتقاد و با وطن‌دوستی خود به صحنه نبرد شتافتند و حماسه‌های بزرگ را آفریدند.

 

رئیس‌جمهور ادامه داد:‌سلام بر نیروی انتظامی، ژاندارمری دیروز و همه رزمنده‌هایی که در صحنه نبرد سینه را در برابر دشمن سپر کردند. سلام و درود بر بسیج دلاور و خط‌شکن که با فریادش با ایمانش با ایستادگی خود پیروزی در برابر دشمن را برای ملت ما به ارمغان آورد. سلام بر عشایر قهرمان که همواره مدافع سرزمین بزرگ ایران بودند و هستند.

فارس





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 92/6/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون