سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
رئیس ستاد سوخت کشور خبر داد
سناریوی جدید برای تغییر سهمیه سوخت
رئیس ستاد سوخت کشور از سناریوی جدیدی برای تغییر سهمیه سوخت خبر داد که بر اساس آن سهمیه برخی وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت قطع می‌شود.

به گزارش علمدار بصیر: مجتبی شفیعی امروز در یک نشست خبری با اشاره به پیشنهاد جدید در‌خصوص ساماندهی سهمیه سوخت خودروها گفت: پیشنهادی را تدوین کرده‌ایم که با تصویب آن پیشنهاد، تغییراتی در سهمیه سوخت برخی از خودروها ایجاد می‌شود که در نهایت منجر به کاهش سوخت یارانه‌ای خواهد شد.

مدیر ستاد سوخت کشور افزود: براساس این پیشنهاد قرار است خودروهایی که در پارکینگ پلیس متوقف شده‌اند و یا خودروهای فاقد پلاک ملی و و همچنین موتورسیکلت‌هایی که دارای مشکلاتی هستند در سهمیه سوخت آنها تغییر صورت می‌گیرد.

وی افزود: با اعمال این تغییرات که در کمیسیون زیربنایی دولت مصوب می‌شود می‌توان گفت به میزان قابل توجهی از سهمیه سوخت خودروها کاهش خواهد یافت.

وی افزود: بر این اساس سناریوهای مختلفی را پیشهاد داده‌ایم که بزودی در مورد این سناریوها صحبت خواهم کرد.

وی با اشاره به قیمت سوخت خودروها گفت: همانطور که سخنگوی دولت بارها اعلام کرده است قیمت سوخت سهمیه‌ای تا پایان سال تغییری نخواهد کرد.

منبع:فارس





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/6/26 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون