سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

احمد الاسیر تروریست سلفی لبنان به علت کوتاه بودن ریش خود و تراشیدن آن در زمان فرار از صیدا در هیبت زنان از حضور در مقابل دوربین‌ها خودداری می‌کند.

خبرگزاری فارس: چرا تصویری از احمد الاسیر منتشر نمی‌شود

به گزارش علمدار بصیر: پایگاه خبری شبکه العالم نوشت احمد الاسیر، تروریست سلفی تکفیری لبنان پس از متواری شدن، اکنون در مسجد عبدالله بن زبیر در اردوگاه "عین الحلوه" اقامت دارد.

بر اساس این گزارش مجموعه‌ای از افراد مسلح تندرو به سرکردگی شخصی به نام هیثم الشعبی، وظیف? نگهبانی و حراست از این تروریست تکفیری سلفی را به عهده دارند و تماس و ارتباط وی با هوادارانش که از مناطق مختلف می‌آیند، در یک "اتاق عملیات ویژه" در این مسجد صورت می‌گیرد.

روزنامه لبنانی النهار با اعلام این خبر، به نقل از  منابع مطلع نوشت: "فضل شاکر" خواننده لبنانی که به جمع تروریست‌های تندرو پیوسته و در محله "التعمیر" اقامت دارد نیز از طریق دوستان مشترک خود به طور دائم با احمد الاسیر در ارتباط است.

در روزهای نخست تیرماه امسال و در فتنه‌ای که احمد الاسیر برپا کرد، دستکم 20 تن از نیروهای ارتش لبنان در درگیری‌های شهر صیدا به دست افراد مسلح وابسته به وی کشته شدند.

البته با وجود زنده بودن وی در این مدت هیچ تصویری از وی منتشر نشده و فقط صدای ضبط شده او منتشر می شود.

رسانه‌ها به نقل از منابع امنیتی تأکید کرده‌اند که این تروریست فراری فعلا از حضور در مقابل دوربین خودداری می‌کند، چرا که منتظر است تا ریشش به اندازه مورد قبول شیوخ سلفی افراطی بلند شود.

برخی گزارش‌های رسانه‌ای در زمان درگیری‌های عبرا حاکی از آن بود که وی با تراشیدن ریش خود در هیبت زنان از محل محاصره ارتش فرار کرد.

به گفته منابع امنیتی، احمد الاسیر اخیرا با حضور در اماکن رسمی و غیر رسمی با مسئولان امنیتی وابسته به جریان "المستقبل" و چند شخصیت سیاسی که به او برای فرار از صیدا کمک کرده بودند، دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش، این تروریست فراری و تحت تعقیب اکنون کاملا مخفی نیست و حتی به صورت علنی با حضور محافظان یکی از شخصیت‌های سیاسی در اردوگاه "عین الحلوه" و شهر "صیدا" در تردد است.

 

منبع:فارس





تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 92/5/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون