سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
رسانه‌های پرتغالی معتقدند کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال ایران را با آمادگی مطلوب به رقابت‌های جام جهانی برزیل خواهد برد.

به گزارش علمدار بصیر:  مصاحبه سایت فدراسیون جهانی فوتبال با کارلوس کی‌روش که روز گذشته منتشر شد، در رسانه‌های کشورش «پرتغال» بازتاب زیادی داشت.

با توجه به نکاتی که مربی 59 ساله در ارتباط با حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های برزیل 2014 بیان کرد، نشریات و سایت‌های اینترنتی خبری وطنش اقدام به انعکاس آن جهت اطلاع علاقمندان کردند.

*اسپورسو: کی‌روش خواهان حضور شایسته و پر افتخار ایران در برزیل 2014

روزنامه اسپورسو تیتر «کی‌روش خواهان حضوری شایسته و پرافتخار برای ایران در جام جهانی برزیل است» را برای گزارش کوتاه خود برگزید.

این روزنامه به این نکته اشاره کرد که کی‌روش با توجه به تجربه حضور با تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2010 آفریقای‌ جنوبی، می‌‌کوشد بهترین شرایط آمادگی را برای تیم کنونی‌اش در مهم‌ترین صحنه جهانی فوتبال یعنی جام جهانی به وجود آورد.

همچنین این روزنامه از صعود ایران با هدایت این مربی به جام جهانی و این نکته که موفقیت مذکور حاصل دو سال کار با تیم کشورمان بوده، اشاره کرده است.

 

*آبولا:‌کی‌روش می گوید ایران از قدرت‌های فوتبال فاصله دارد

روزنامه مهم و ورزشی آبولا با چاپ تصویری از کی‌روش در کنار ملی‌پوشان ایران به آن بخش از صحبت‌های استناد کرد که مربی کشورمان از فاصله کیفی فوتبال در ایران با قدرت‌های درجه یک جهان اشاره کرد.

به همین دلیل تیتر«کی‌روش:‌ایران از قدرت‌های درجه یک فوتبال جهان مثل برزیل، اسپانیا، آرژانتین و ایتالیا فاصله دارد»برای گزارش خود برگزید.

این نشریه نوشت مربی با تجربه معتقد است قدرت فوتبال ایران با بزرگان این رشته فاصله دارد اما تیم ایران با آمادگی بالا برای ارائه جذاب‌ترین فوتبال ممکن راهی برزیل خواهد شد.

*رکورد:تاکید کی‌روش بر آمادگی ایران در جام جهانی

رکورد،‌دیگر روزنامه ورزشی معتبر پرتغال نیز اقدام به درج خبر مصاحبه مربی کشورمان با سایت فیفا کرده است.

در گزارشی کوتاه عنوان کرده کی‌روش می‌خواهد تیم ایران با آمادگی بالا به جام جهانی برزیل برود. از طرفی در فاصله کمتر از یک سال تا شروع مسابقات در فکر برنامه‌ریزی برای کمپ تمرینی و هتل محل اقامت در برزیل است.

این روزنامه تیتر «کی‌روش بر آمادگی ایران در جام جهانی تاکید دارد»‌ انتخاب کرده است.

*مارتس:کی‌روش ایران را با بالاتر‌ین آمادگی به جام می‌برد

این روزنامه با چاپ تصویری از کی‌روش در کنار خسرو حیدری، ‌تیتر «کی‌روش:‌می‌خواهم ایران با بالاترین سطح ممکن به جام جهانی برود»‌را انتخاب کرده است.

این نشریه از تاکید زیاد مربی پرتغالی بر اوج‌گیری ملی پوشان ایران و دست‌یابی به بالاترین آمادگی ممکن در مسابقات سال آینده نیز جملاتی را از وی بیان کرده است.

*پولس‌کو: کی‌روش در اندیشه تهیه زیرساخت‌های حضور در جام جهانی

روزنامه پولس‌کو نیز در خبری کوتاه عنوان کرد کی‌روش هم اکنون در مرحله ایجاد هماهنگی‌های لازم برای جام جهانی است.

این نشریه با استناد به حرف‌های مربی پرتغالی با سایت فدراسیون جهانی عنوان کرده است:‌کی‌روش فکر می‌کند حفظ آرامش به حضور ایران در جام جهانی کمک می‌کند و برای این منظور در حال تهیه زیرساخت‌های لازمه نظیر محل اقامت و زمین تمرین در نقطه ای مطلوب در برزیل است.





تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 92/5/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون