سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

به گزارش علمدار بصیر: این تیتری بود که دیروز در اغلب سایت ها زده شد و آن هم انتقادی بود که دکتر روحانی از برنامه ماه عسل کرد.

ذ

برنامه ماه عسل که در ایام ماه مبارک زمان پخش شد یکی از پربیننده ترین و تاپیر گذار ترین برنامه های سیماست که هر ساله پخش میشود و امسال نیز با همت آقایان به روی آنتن رفت اما مثل اینکه این برنامه پرطرفدار به دل آقای روحانی ننشست.
ماه عسل برنامه ای بود که حقایق ایران را نشان می داد که هم خوشی بود هم گریه و هم دلسوزی.چه کسی گفته است که با دیدن این طور برنامه ها حال مردم خراب می شود.
مگر چه عیبی دارد که مردم برای هم وطن خود دلسوزی کنند مگر فرهنگ ما غیر ازین می باشد و اینکه می گویند "بنی آدم اعضای یکدیگرند". خوشی دنیا که فقط خنده و شادی نیست ولی چه میشه کرد که در این دنیای امروزی و فانی هر کس به فکر خودش است.
دیروز نیز نشست نقد و بررسی برنامه ماه عسل در فرهنگسرای رسانه برگزار شد که مشاور جناب رئیس جمهور درباره ماجرای دعوت و حضور نیافتن رئیس جمهور در برنامه ماه عسل گفت: من خیلی به آقای روحانی اصرار کردم که روز آخر برنامه ماه عسل در این برنامه ولو تلفنی حضور داشته باشند.
آقای روحانی پرسید این چه برنامه ای است و.. و برای ایشان درباره برنامه توضیحاتی دادم و ایشان گفت: حال مردم را خراب نکنید بگذارید خوش باشند.

حرف آخر:
خوشی دنیا آن است که با هم وطن های خودت در هر کجای جهان باشند ابراز هم دردی کنی.

لطفا در صورت تمایل نظرات خودتان را در مورد برنامه ماه عسل بگزارید ممنون می شوم.

یاحق.




تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 92/5/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون