سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
دیدار نمادین تیم ملی ایران 2014 برابر تیم منتخب 98 در نیمه اول پنج بر صفر به سود جوان‌های تیم ملی ایران به پایان رسید.

 

 

 

به گزارش علمدار بصیر: دیدار نمادین دو تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 22:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر آغاز شد. نیمه اول این بازی پنج بر صفر به سود تیم ملی 2014 به پایان رسید.

مجتبی جباری در دقیقه 15 با یک ضربه سر از داخل محوطه جریمه گل اول را برای تیم ملی 2014 زد. در دقیقه 17 غلامرضا رضایی بازهم با یک ضربه سر  گل دوم را به ثمر رساند. جواد نکونام در دقیقه 24 از روی یک ضربه کاشته به زیبایی گل سوم تیم 2014 را به ثمر رساند. حسین ماهینی در دقیقه 26 و  خانزاده در دقیقه 29 گل‌های چهارم و پنجم را به ثمر رساندند.

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری فدراسیون قضاوت مسابقه را بر عهده دارد.

تیم ملی ایران در جام جهانی 98 با 12 بازیکن به میدان آمد که داور این مسئله را فهمید و اکبر استاد اسدی را از ترکیب تیم بیرون برد تا بازی شروع شود. با این شیرین کاری استاد اسدی بازی دو تیم شروع شد. در ترکیب 98 برخی بازیکنان کنونی تیم ملی مثل فرزاد حاتمی و امید ابراهیمی حضور دارند.

در تیم ملی 98 بزرگانی چون کریم باقری، خداداد عزیزی و علی دایی غایب بودند.

قرار بود محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در این بازی پا به توپ شود و به میدان بیاید که ظاهرا احمدی‌نژاد از حضور در این مسابقه انصراف داد.

نیما نکیسا در تیم 98 دو سه واکنش خوب نشان داد و موقعیت گلزنی را از بازیکنان تیم ملی 2014 گرفت.

ترکیب  اولیه تیم ملی 98 ایران:

نیما نکیسا، مهدی پاشا‌زاده، فرزاد حاتمی، امید ابراهیمی، مهرداد میناوند (از دقیقه 15 سیروس دین‌محمدی)، علی لطیفی (از دقیقه 26 مهرداد اولادی)، نعیم سعداوی، رضا شاهرودی، افشین پیروانی، حمید استیلی و جواد زرینچه (از دقیقه 14 اکبر استاد اسدی)

سرمربی: بیژن ذوالفقارنسب و علیرضا منصوریان

ترکیب اولیه تیم ملی 2014 :

رحمان احمدی، پژمان منتظری، قاسم حدادی‌فر، غلامرضا رضایی، محمدرضا خلعتبری، احسان حاج‌صفی، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، خسرو حیدری (از دقیقه 20 محمدرضا خانزاده)، مجتبی جباری و جواد نکونام

سرمربی: امید نمازی و مارکار آقاجانیان





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 92/4/30 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون