سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود غرورآفرین به جام‌جهانی 2014 برزیل از کره‌جنوبی به تهران بازگشت که در هنگام ورود حواشی جالبی رخ داد.

به گزارش علمدار بصیر: ملی‌پوشان فوتبال کشورمان پس از ورود به سالن پروازهای خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال گرم مردم و علاقمندان به فوتبال قرار گرفتند. حواشی لحظات ورود تیم ملی به ایران به شرح زیر است:
* غلامرضا بهروان و شهاب الدین عزیزی خادم، از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مراسم استقبال از ملی‌پوشان حضور داشتند.
* رضا قوچان‌نژاد که گل پیروزی ایران را به ثمر رسانده بود به شدت مورد تشویق مردمی قرار گرفت که در فرودگاه حضور داشتند. هواداران برای ابراز علاقه‌شان او را در آغوش می‌گرفتند.
* حال و هوای خاصی در فرودگاه به وجود آمده بود و هواداران به شدت بازیکنان را تشویق می‌کردند.
*اعضای تیم ملی به صورت اختصاصی با پرواز "آسمان" به تهران آمده بودند در طول سفر از خدمه این پرواز و همچنین کارکنان کادر امنیت پرواز حفاظت هواپیمایی سپاه پاسداران تشکر ویژه کردند.

*بر اساس برنامه‌ای که روابط عمومی فدراسیون و روابط عمومی فرهنگی ترتیب داده‌اند قرار است ساعت 17 امروز مراسم جشن صعود تیم ملی به جام جهانی برگزار شود.

*در حال حاضر خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های زیادی برای پوشش خبری و تصویری بازگشت ملی‌پوشان از کره جنوبی در باند پرواز فرودگاه امام خمینی‌ (ره) در بخش جایگاه تشریفات اختصاصی حضور یافته‌اند.
* در بین مردم و علاقمندان به تیم ملی فوتبال کشورمان، خانواده‌های بازیکنان نیز حضور داشتند و تلاش می‌کردند تا هرچه زودتر با ملی‌پوشان دیدار کنند.
* کارکنان فرودگاه امام خمینی (ره) نیز به مانند مردم با دیدن ملی‌پوشان به ابراز احساسات می‌پرداختند.
* بازیکنان تیم ملی هنگام بازگشت از کره جنوبی دیدار قطر و ازبکستان را در هواپیما تماشا کردند.
* دوربین‌های شبکه خبری برای اینکه بتوانند در میان جمعیت حاضر با بازیکنان مصاحبه کنند مجبور شدند دوربین را روی کامیونتی که در آنجا مستقر بود قرار دهند و از آنجا با بازیکنان صحبت کنند.
* رضا قوچان‌نژاد فردا ایران را ترک خواهد کرد. او برای پیگیری کارهای شخصی خود به بلژیک می‌رود.
*جمعی از هواداران فوتبال و مشوقان تیم ملی از یکی، دو ساعت پیش خود را به جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی‌ (ره) رساندند تا از ملی‌پوشان افتخار‌آفرین استقبال کنند.

*همچنین تعدادی از خانواده‌های ملی‌پوشان فوتبال به همراه جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای خوش‌آمدگویی به کاروان تیم ملی از ساعتی پیش در این جایگاه حضور یافته بودند.

*هواداران تیم ملی از پیش از ورود کاروان ایران با سر دادن شعارهایی بازیکنان را تشویق می‌کردند و بی‌صبرانه منتظر ورود آنها به فرودگاه بودند.

*محمد عباسی و علی کفاشیان، نخستین کسانی بودند که از هواپیما خارج شدند. سپس جواد نکونام و کارلوس کی‌روش در حالی که دو سمت پرچم ایران را در دست داشتند، از هواپیما خارج شدند.

*در پایین پله‌های هواپیما، جمع کثیری از خبرنگاران و عکاسان و مسئولان منتظر ورود ملی‌پوشان بودند تا با حلقه‌های گل از آن‌ها پذیرایی کنند.

*اعضای تیم ملی فوتبال ایران با پرواز هواپیمایی "آسمان" 6623 وارد ایران شدند. این پرواز که 9 ساعت و 25 دقیقه‌ به طول انجامید با همکاری کامل خدمه این پرواز به انجام رسید و بازیکنان تیم ملی با روحیه بالا وارد تهران شدند تا مورد استقبال صدها علاقمند به فوتبال در کشور قرار گیرند.

*در این پرواز دکتر مرادی، معاون رییس‌جمهور، محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان و علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

*بازیکنان تیم ملی در این پرواز طولانی با خستگی فراوان ناشی از بازی همراه بود، برای ساعاتی استراحت کردند و پس از استراحت در جمع‌های چند نفره به گفت‌وگو درباره بازی دیشب و تماشای دیدار ایران و کره جنوبی پرداختند.

*همچنین کارلوس کی‌روش به همراه امید نمازی و مارکار آقاجانیان فیلم بازی قطر و ازبکستان را تماشا کردند.

*هنگامی که بازیکنان صحنه‌های بازی ایران برابر کره جنوبی را تماشا می‌کردند، وقتی صحنه واکنش زیبای رحمان احمدی فرا رسید با تشویق فراوان دروازه‌بان تیم ملی که در چند ماه اخیر زیر فشار شدید برخی از رسانه‌ها قرار داشت، تشویق کردند.

*پس از به زمین نشستن هواپیمای تیم ملی تعداد زیادی از مردم و مسئولان فدراسیون فوتبال در فرودگاه امام خمینی‌ (ره) حاضر شدند. هادی آیت‌اللهی، مهدی تاج و شهاب‌الدین عزیزی خادم از اعضای عالیرتبه فدراسیون در فرودگاه حاضر شدند تا از ملی‌پوشان استقبال کنند.

*رضا قوچان‌نژاد که با گلش موجبات صعود تیم ملی به جام جهانی را فراهم کرد بسیار مورد توجه قرار گرفت.

*هنگامی که قوچان‌نژاد وارد سالن فرودگاه امام خمینی (ره) شد، هواداران حاضر را به شدت او را مورد تشویق خود قرار دادند و با سوت و کف و همچنین صدا زدن نامش از او بابت گل پیروزی‌بخشش مقابل کره تشکر کردند.

*بازار عکس و مصاحبه نیز بعد از ورود ملی‌پوشان و همچنین کادر فنی به فرودگاه داغ است. هواداران تیم ملی به صورت دسته جمعی با هر کدام از بازیکنان عکس یادگاری می‌اندازند و از آن‌ها به خاطر موفقیتی که نصیب ایران کردند، تشکر می‌کنند.

*کارلوس کی‌روش نیز پرچم ایران را به صورت شال دور گردن خود انداخته است و مورد تشویق هواداران حاضر در فرودگاه قرار گرفت.





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/29 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون