سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته در ادامه لفاظی‌های خود پیرامون برنامه هسته‌ای کشورمان مدعی شد که تمامی فعالیت هسته‌ای مرتبط با غنی سازی اورانیوم از سوی کشورمان می‌بایستی متوقف شود!

 

علمدار بصیر به نقل از جروزالم پست، نتانیاهو در حالی پیرامون غنی سازی اورانیوم بعنوان "حق مسلم" هسته‌ای کشورمان به لفاظی پرداخته است که روز گذشته "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه از لزوم رفع تحریم‌های کشورهای غربی علیه کشورمان سخن گفته بود.
 
 
 
"دکتر حسن روحانی" رییس جمهور منتخب ملت ایران نیز در کنفرانس خبری اخیر خود صریحا اظهار داشت که وضعیت کنونی برنامه هسته‌ای کشورمان نسبت به گذشته تغییر یافته و کشورهای غربی نمی‌توانند با معیارهای پیشین به پای میز مذاکره بیایند. 
 
نتانیاهو در دیدار با جان برد وزیر خارجه کانادا گفت: "نمی‌توانیم چیزی کمتر از توقف کامل همه گونه غنی‌سازی اورانیوم در هر سطحی و جمع‌آوری تمامی مواد هسته‌ای و تعطیلی تاسیسات هسته‌ای ایران را بپذیریم."
 
بر اساس بیانیه رسمی که دفتر وی بعد از این دیدار منتشر کرد وی همچنین ادعا کرد: "تا وقتی که ایران این درخواست‌ها را اجابت نکرده است، فشار بر این کشور باید افزایش یابد و برنامه هسته‌ای ایران باید متوقف شود."
 
نتانیاهو درباره حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت ایران نیز فرافکنی کرد و گفت: جامعه‌ جهانی نباید فریب نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران را بخورد.
 
نتانیاهو از استفان هارپر نخست وزیر کانادا به خاطر تصویب اعمال تحریم کامل تجاری علیه ایران در ماه گذشته تشکر کرد.




تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 92/3/29 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون