سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
روند اظهارات نزدیکان مهدی هاشمی که رنگ و بوی سیاسی داشت به خواهر وی ختم نشد و علیزاده طباطبایی وکیل‌مدافع مهدی هاشمی نیز با بکار بردن لفظ "پرونده‌سازی" سعی کرد تا حاشیه‌های سیاسی جدیدی را بوجود بیاورد.

به گزارش علمدار بصیر به نقل از مشرق: از نخستین ساعات صبح امروز خبرنگاران و عکاسان منتظر حضور و اظهار نظرهای متهم پرونده یعنی مهدی هاشمی و سایر اعضای خانواده وی در حاشیه دادگاه بودند و  جلوی درب دادگاه انقلاب حضور یافتند تا در مورد مسائل متعدد مطرح شده از سوی شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌ها در مورد مفاسد اقتصادی مهدی هاشمی و اتهامات وی بپرسد و پاسخ های وی را مخابره کنند.

مهدی هاشمی ساعت 8:45 دقیقه با ماشین سمند مشکی رنگ به دادگاه انقلاب آمد.

خبرنگاران که منتظر شنیدن پاسخ‌های مهدی هاشمی بودند، با چهره‌ی ناراحت و عصبانی وی مواجه شدند.

مهدی هاشمی که دست رد به سوالات متعدد خبرنگاران زده بود و حاضر به پاسخگویی به سوالات آنها نبود، خطاب به خبرنگار صداوسیما گفت: من با دروغگوها صحبت نمی‌کنم!

فاطمه هاشمی خواهر وی نیز که او را در حاشیه دادگاه همراهی می‌کرد در پاسخ به سوالات خبرنگاران عنوان کرد: فقط می‌توانم بگویم انتقام پدر را از پسر می‌خواهند بگیرند.

فاطمه هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه ایا اتهامات مهدی هاشمی از نوع اقتصادی است یا سیاسی، تنها سکوت کرد.





تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 93/5/27 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون