سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

امام جمعه مشهد با بیان اینکه فکر نکنید تربیون نماز جمعه مشهد تربیون مخالفت با دولت است گفت: این دولت را مردم انتخاب کرده اند و مقام معظم رهبری آن را تنفیذ کرده اند مگر کسی حق دارد با این دولت مخالفت کند.

به گزارش علمدار بصیر به نقل از مهر، آیت الله احمد علم الهدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه فکر نکنید تربیون نماز جمعه مشهد تربیون مخالفت با دولت است اظهار کرد: این دولت را مردم انتخاب کرده اند و مقام معظم رهبری آن را تنفیذ کرده اند مگر کسی حق دارد با این دولت مخالفت کند اینها مشکلاتی است که ما در کشور داریم و بیان می کنیم و چیزهایی که ما می بینیم در واقع نگرانی حجت امام زمان است که نگرانی حجت امام زمان نیز قطعا نگرانی امام زمان است.
امام جمعه مشهد افزود: اینجا نماز جمعه است و بنده هم خطیب هستم و این مردم شیعه هستند و منتظر امام زمان و این مردم نمی توانند در برابر نگرانی حجت امام زمان نگران نباشند و ما باید به مصدایق این نگرانی توجه داشته باشیم.
آیت الله علم الهدی تصریح کرد: جمعه آینده روز اولین فروردین ماه ساعت 9 صبح مقام معظم رهبری به حرم مطهر مشرف می شوند و ما در پای بیانات ایشان زانو خواهیم زد و از فرمایشات ایشان بهره مند می شویم.
وی با اشاره به روز 22 اسفند ماه روز شهید ضمن گرامیداشت این روز گفت: ما هر آنچه داریم از شهدا داریم که پای انقلاب ایستادند.
امام جمعه مشهد با اشاره به فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: در زمان حضرت فاطمه اگر رهبری اسلام در خط وحی ادامه پیدا می کرد برخی از قدرت طلبان سهمی در قدرت آن زمان نداشتند، به همین دلیل سعی می کنند رهبری اسلام را منحرف کنند و این عامل اصلی مظلومیت ایشان بود.
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: اما آنچه باعث زمینه سازی این مظلومیت بود یکی انقلاب ناپذیری بخشی از مسلمانان آن زمان بود که انقلاب رسول الله را نپذیرفته بودند و عامل دیگر هم خواصی بودند که با عدم رشد فکری لازم باعث بوجود آمدن زمینه مظلومیت حضرت زهرا شدند.
وی افزود: امروز آنچه انقلاب اسلامی ما را تهدید می کنند همین مسائل است اینکه شما اکنون می بینید مردم ما 35 سال در کنار انقلاب ایستاده اند این ایستادگی دقیقا در برابر همین عوامل است که باعث پدید آمدن مظلومیت برای حضرت زهرا شد.
امام جمعه مشهد اظهار کرد: قدرت های فرصت طلب امروز به این جمع بندی رسیده اند که وقتی می توانند در این نظام سهمی داشته باشند که مردم وابستگی اشان به دین کم شود و به هر میزان که جریانات لائیک زیاد شود و فاصله دین و قدرت بیشتر شود جریانات لائیک خواهند توانست قدرت بیشتری بدست بیاورند بنابراین سعی می کنند لائیک را در کشور گسترش دهند.
آیت الله علم الهدی گفت: متاسفانه برخی از خواص ما نیز با یک برچسب تندرو که به طور عمد به آنها زده می شود خنثی شده و یک حالت بی طرفی در مسائل کشور را می گیرند.
وی بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند من از فرهنگ نگرانم به مسائل امروز کشور برمی گردد، مگر در دو سال قبل جریانات لائیک نبودند پس چرا رهبری آن زمان چنین فرمایشی را نفرموده اند.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: اما الان می گویند از فرهنگ نگرانم و دلیلش این است که پشت سر این جریانات فرهنگی توطئه های زیادی وجود دارد و در واقع رهبری از این توطئه ها نگران هستند.
آیت الله علم الهدی گفت: البته نباید از این مسئله غافل شویم که نگرانی مقام معظم رهبری فقط به وزارت فرهنگ کشور محدود نمی شود و ایشان نگران دانشگاههای کشور نیز هستند امروز کسانی به دانشگاههای بازگشته اند که مشکلات اخلاقی داشته و با دختران مردم روابط نامشروع داشته اند، یا دانشجویانی را به دانشگاهها بازگردانده اند که آنها نیز فعالیت های نا درستی در برخی گروهها داشته اند.





تاریخ ارسال مطلب : شنبه 92/12/24 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون