سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
اسرائیل باید توسط ایران و مردمش تحریم بشود نه اینکه اسرائیل و هم پیمانانش ایران را تحریم کنند؛ کالای اسرائیلی می‌تواند تحریم شود همانطور که گاندی توانست کالا و محصولات انگلیسی را تحریم کند؛ خیلی هم دشوار نیست.

 

 

 

به گزارش علمدار بصیر: وبلاگ تخریبچی نوشت: یک سوال ما بزرگتریم (عددی و حجمی) یا اسرائیل؟ ما باید اسرائیل و صهیون رو تحریم کنیم یا اینکه آنها ما را؟ اگر کمی تدبر بکنیم به این نتیجه خواهیم رسید که اگر سرمایه‌گذاری در بخش صنعت بشود ما عملاً به کالاهای اسرائیلی نیاز نداریم.

حالا هم فقط فریب تبلیغات کیفیت برتر آنها را می‌خوریم؛ در اینکه کیفیت محصولات خارجی و اغلب اسرائیلی بالاتر است حرفی نیست ولی باید سابقه فعالیت در این عرصه را متوجه بود؛ حرف بنده حقیر کاملاً روشن است اسرائیل باید توسط ایران و مردمش تحریم بشود نه اینکه اسرائیل و هم‌پیمانانش ایران را تحریم کنند؛ کالای اسرائیلی می‌تواند تحریم شود همانطور که گاندی توانست کالا و محصولات انگلیسی را تحریم کند؛ خیلی هم دشوار نیست.

 

 





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 92/5/20 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون