سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
یک عضو مجلس خبرگان گفت: اگر می‌خواهیم رییس‌جمهور شویم باید عزت باطنی داشته باشیم، یعنی در درون خود تواضع داشته باشیم تا عزت ظاهری ما را فریب ندهد.
 


علمدار بصیر:آیت‌الله محمدصادق(محی‌الدین) حائری شیرازی در ادامه همایش «اخلاق انتخاباتی، حماسه سیاسی» با بیان این‌که «ما در هر کاری ابتدا باید بدانیم رسالت انسان چیست؟» اظهار کرد: در انتخابات مهم‌ترین مساله عزت باطنی ریاست‌جمهوری است.

وی افزود: اگر بار ریاست‌جمهوری بر دوش فرد مطمئنی گذاشته نشود آسیب‌های زیادی به جامعه می‌رسد. رییس‌جمهور باید عزت ظاهری که به دست می‌آورد را با عزت باطنی یکی کند. اگر رییس‌جمهور این عزت ظاهری بزرگ را که بر تمام وزرا ریاست دارد و بعد از مقام رهبری حرف اول را می‌زند با یک عزت باطنی کم بپذیرد، تفاضل این دو در جامعه موجب خودخواهی و خودپسندی می‌شود.

وی اظهار کرد: اگر رییس‌جمهور بگذارد کسانی که چابلوس هستند دور میز او جمع شوند درهای پیشرفت را به روی خود می‌بندد. مقدار تفاضل عزت باطنی و ظاهری اگر کم شود جامعه دچار مشکل می‌شود.

این عضو مجلس خبرگان گفت: اگر سیاستمداری احساس مسوولیت لازم را نداشته باشد به دست آوردن حکومت برای او خطرناک است؛ اساس اخلاق اسلامی این است که بدانیم آسمان، کاخ و دربار خداوند نیست، کاخ امپراتوری خداوند قلب انسان مومن است و برای رسیدن به آرامش در کشور باید همواره در تمام عرصه‌ها حب و دوستی داشته باشیم.
منبع:ایسنا




تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/2/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون