سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

علمدار بصیر:

شهادت سردار همدانی که یکی از یادگاران دفاع مقدس بودند بار دیگر ایران اسلامی را در سوگ نشاند.

 

در کنار حوادث مکه و همچنین منا خبر شهادت این سردار عزیز دوباره ملت را عذادار کرد اما در کنار این موضوع افراد دیگری نیز بودند که از خبر شهادت این سردار خوشحال بودند به خصوص رسانه های خارجی از جمله صدای آمریکا، رادیو فردا و ...


متأسفانه دیروز یکی از روزنامه های ایران نیز تیتر صفحه اصلی خود را به گونه ای انتخاب کرده بود که توهین بزرگی به ملت روا داشت.

 

سرتیپ حسن همدانی در سوریه کشته شد" این تیتری بود که روزنامه روش ملت برای شهادت سردار همدانی انتخاب کرده بود که درست کپی شده ی تیتر یکی از رسانه های خارجی بود.

عکس

با بازتاب این تیتر در فضای مجازی و همچنین سایت های کشوری بلافاصله دیروز جلسه ای تشکیل شده است تا به خاطر چنین توهینی، مدیر مسئول این روزنامه فردا(دوشنبه) در دادگاه حاضر و نسبت به آن پاسخ دهد.

 

اما امروز روزنامه رویش ملت ضمن اینکه اینبار صفحه اصلی خود را به این سردار اختصاص داده است، تیتر خود را تغییر می دهد و می نویسد: شهید مدافع حرم را بیشتر بشناسید.

 

این روزنامه ضمن عذرخواهی از ملت و خانواده سردار همدانی از تیتر دیروز خود عذرخواهی میکند و می نویسد: این تیتر سهوی بوده است

عکس

اینکه گفته می شود این تیتر سهوی بوده است قابل قبول نبوده و به نظر بسیاری از افراد باید پیگیری جدی صورت گیرد.

 

در پایان نیز جای بسیار تشکر است که مسئولان در این رابطه اقدام سریعی از خود نشان داده اند که امیدواریم به نتیجه مطلوبی برسد.

 

 

 





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 94/7/19 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون