سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

علمدار بصیر:

خبر شهادت سردار همدانی که از افتخارات ایران اسلامی است دیروز در فضای مجازی و سایت های کشوری پخش شد که دل همه ی ایرانیان را داغدار کرد.

حضرت امام خامنه ای نیز امروز در پی شهادت این سردار باغیرت نظام پیامی صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار سرافراز، شهید حسین همدانی را به خانواده‌ گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

این رزمنده‌ی قدیمی و صمیمی و پر تلاش، جوانی پاک و متعبّد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانید و مقطع پایانی عمر با برکت و چهره‌ی نورانی خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد و در همین جبهه‌ی پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه‌ نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، صفّی بلند و بنیانی مرصوص است: و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه‌ی مجاهدان راه حق.

سیّد علی خامنه‌ای

18 مهر 1394

 

در این بین سانه های خارجی و حامیان فتنه 88 نیز ساکت ننشستند و در مطالبی نسبت به این شهادت واکنش نشان دادند.


رادیو صدای آمریکا با انتشار پیام های تسلیت مقام های جمهوری اسلامی ایران نوشت: اشاره مکرر بر ماموریت مستشاری(مشاوره‌ای) به منظور تاکید بر اظهارات رسمی مقامات ارشد ایران است که پیش از این بارها هرگونه حضور نظامی در سوریه را تکذیب کرده و همکاری‌های خود را مشورتی می‌داند.

صدای آمریکا در ادامه نوشت: وزیر امور خارجه ایران و جمعی دیگر از مقامات نیز پیام‌های جداگانه تسلیت صادر کرده‌اند. در این بین، مسمعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح دولت آمریکا را "مسئول به شهادت رسیدن سردار همدانی" دانست و گفت: " مقاومت اسلامی انتقام خون شهید همدانی و دیگر شهیدان را خواهد گرفت."

رادیو فرانسه نیز با مانور دادن روی مستشار بودن ماموریت سردار همدانی و همچنین نقش وی در خاموش کردن فتنه 88 در تهران نوشت: سرتیپ پاسدار حسین همدانی، از فرماندهان سپاه پاسداران در دوران جنگ ایران و عراق و از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سوریه کشته شد. حسین همدانی در جریان جنبش اعتراضی سال 1388 نقشی عمده در برخورد با معترضان ایفا نمود.

رادیو فرانسه همانند رسانه های معاند دیگر شهادت سردار همدانی را موید حضور نظامی سپاه قدس در سوریه دانست و نوشت: هفته گذشته منابع اطلاعاتی در لبنان از اعزام صدها سرباز از ایران به سوریه گزارش داده بودند.

 

 

سایت خودنویس که همچون سایت های حامی فتنه همچون سحام نیوز، کلمه و...  هنوز داغ مدیریت شجاعانه سردار همدانی را در خاموش کردن فتنه 88 بر سینه دارند در خبری با عنوان"سرکوبگر «جنبش سبز» در سوریه کشته شد" کینه و حقد خود را بوضوح نشان داد و نوشت: سردار حسین همدانی که در سال 1388 فرماندهی لشکر محمد رسول الله را بر عهده داشت و از عوامل سرکوب "جنبش سبز"! شناخته می‌شد، در حلب سوریه به دست نیروهای «داعش» کشته شد.

 

جدای از این مسائل و علی رغم اینکه اغلب روزنامه های کشور شهادت سردار همدانی را تسلیت و با تیترهای متفاوت نسبت به آن واکنش نشان داده بودند اما روزنامه رویش ملت از ذکر کشته شدن نام برد نه شهادت.

اینکه آیا این تیتر هدفمند بوده است یا خیر را باید به خودشان واگذاریم اما به نظر بنده قابل درک نیست....

عناوین اخبار روزنامه رویش ملت در روز شنبه 18 مهر 1394 :

امید است چشمانمان را بیش از پیش باز کنیم.

 

سردار همدانی رفتند و به سوی ملکوت پرواز کردند اما سردارانی همچون همدانی هنوز زنده اند و ایران پر است از این سردارها و ما نیز تا جان داریم و خون در رگ های ما در جریان است در راه حفظ حرم اولیا خدا قدم خواهیم گذاشت و تا نابودی گروهک های استکبار و آمریکا نخواهیم نشست.





تاریخ ارسال مطلب : شنبه 94/7/18 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون