سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

علمدار بصیر: بیکفایتی آل سعود برای اداره فریضه حج تمتع به سناریوی تبدیل شده که شاهد رنگین شدن مکه مکرمه این حرم امن الهی به خون حجاح بلاد اسلامی هستیم.

 عکس

 در ماه ذی الحجه که یکی از ماههای حرام است عربستان به جای تمرکز بر تامین امنیت و برگزاری باشکوه مراسم حج ابراهیمی بیشترین توجه خود را از یک سو به کشتار مسلمانان در کشورهای عربی به ویژه مردم یمن کرده و از طرفی دیگر با کمک به گروه های تکفیری ها و داعشی ها فجایع انسانی کشتار در کشورهای اسلامی شیعه و سنی را رقم زده است.

 

امسال نیز در انجام حج ابراهیمی علی رغم اینکه این رژیم خود را خادم الحرمین نامیده قول داده است تا هیچگونه حادثه ای رخ ندهد ولیکن با بی کفایتی و بی تدبیری خود گویا عمدا راهکارهایی را برگزیده تا بیشترین کشتار و زخمی در مناسک حج را در پرونده بی کفایتی خود در سال جاری رقم بزنند.

 

 گرچه در سالهای گذشته نیز از این قبیل حوادث در انجام امور مناسک حج رخ داده ولی گویا امسال متولیان امور امنیتی زائران بیت الله الحرام و میهمانان ویژه خداوند بزرگ را به آتش و خون کشانده اند و سرزمین مقدس مکه را که حاجیان حتی اجازه کوچکترین تعرض را به جان بندگان و حتی خارو خاشاک این سرزمین را ندارند به خون مقدس احترام بستگان رنگین کردند.

عکس

 

پس از این حادثه رهبر معظم انقلاب در پیامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند که آیت الله علم الهدی پس از آن فرمودند: اعلام عزای عمومی توسط رهبری بااینکه دولت عزای عمومی اعلام کند تفاوت دارد، وقتی ایشان عزای عمومی اعلام می‌کنند یعنی حضرت بقیه‌الله نیز عزادار است، این عزای عمومی را محترم بشمارید و مدیریت‌های شهری شهرها را سیاه‌پوش کنند.

عگس

اما در این راستا اقدامات ناچیزی را در شهرها دیدم و جدا از آن حتی دیپلمات های کشورمان نیز در قبال این حکم فقط تکته پارچه ای سیاه رنگ را بر سینه خود زدند در حالی که می توانستند با پوشیدن پیراهن مشکی آن هم در آمریکا نقش به سزایی را داشته باشند.

عکس

همانگونه که آیت الله علم الهدی فرمودند امام زمان داغدار این حادثه هستند که باید بیش از این نسبت به این سخنان توجه داشته باشیم.





تاریخ ارسال مطلب : یکشنبه 94/7/5 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون