سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

علمدار بصیر: دوباره رهبرم سخن گفت اما اینبار با قاطعیت تمام...

عکس

حدیث نورانی امام صادق ع و فوق العاده بشارت بخش در بالای سر مقام معظم رهبری: """قال الصادق‏(ع): مَن آمَنَ بِنا و صَدَّقَ حَدِیثَنا وَانتَظَرَ أمرَنا کانَ کَمَن قُتِلَ تَحتَ رایَهِ القائِمِ(بحار الأنوار ، ج 27 ، ص 138)"""

آن که به ما ایمان آورَد و سخن ما را تصدیق کند و منتظر امر [فرج] ما باشد، همچون کسی است که زیر پرچم قائم به شهادت برسد.


برای بار دوم فرمودند اجازه نمی دهم یعنی همه بدانند و به گوش باشند که باید خیالاتی را که در سر خود دارند به فراموشی بسپارند.

رهبر

 

انگار سخنان گذشته ایشان نشان می داد که امروز اتفاق دیگری در جریان است....

دوباره سخنان رهبرم روح تازه‌ای بر جسم خموش جامعه بزرگ دغدغه مندان حریم انقلاب اسلامی بخشید و این در حالی بود که یک ماه از آخرین فرمایشات ایشان می گذشت و در این یک ماه برخی از هر گوشه ای بر طبل خود می زد و بر ساز وادادگی و سازش می دمید گویی انگار از اصل افتاده باشیم.


امروز آقا به همگان فهماند که انقلاب صاحب دارد و پای همه ارزشهای آن ایستاده است و نمی گذارد امریکا این شیطان بزرگ و پلید در انقلابی نفوذ کند که جهان چشم امید بدان بسته است.

 

سخنان گذشته رهبر انقلاب که یکی پس از دیگری امروز به حقیقت می پیوندد نشان از آن دارد که ایشان چیزی را در آینده می بینند که دیگران از دیدن بی بهره و دل خوشند.

 

جدا از سخنان پیشین امام خامنه ای در خصوص تحولات منطقه و بدعهدی دشمنان و.... ایشان به موضوعی جدید اشاره کردند و آن تجزیه عراق بود.

 

مقام معظم رهبری فرموده بودند که هدف از به وجود آوردن داعش توسط آمریکا تجزیه عراق است که چند روز پیش دولت مردان آمریکا به آن مهر تأیید زدند و دیروز نیز مقام معظم رهبری تذکر دادند.

 

رهبر این انقلاب که از هر فردی دلسوزتر به نظام هستند، خوب می دانند که آمریکا چه موجودی است و دست دوستی دادن با آن چه تبعاتی را به ارمغان خواهد آورد.

 

ولی متأسفانه علی رغم فرمایشات گران بهای رهبر انقلاب در گذشته که چراغ راه هدایت امروزمان می باشد، ولی باز هم برخی ها به آن بی اعتنا هستند و همچنان راه خود را رفته و دوستی با دشمن اصلی اسلام را در سر می پرورانند.

 

چه خوب است دل و گوش خود را فقط و فقط به رهبر عزیزمان بسپاریم و حرف های ایشان را عملی کنیم نه اینکه هر روز حرف تازه ای بزنیم و قدم کج کنیم که راه دوستی با آمریکا مهیاست و فلان دفتر به زودی کار خود را در ایران آغاز خواهد کرد.

 

 

امید است آنگونه باشیم که باید باشیم نه آنگونه باشیم که می خواهند باشیم.

 

پس اعلام می کنیم ما نیز اجازه نمی دهیم

عکس





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 94/5/27 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون