سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

بیش از 10 سال است که وزرای خارجه فرانسه به ایران سفری نداشته اند و امروز متأسفانه کسی خواهد آمد که نفرین خیلی از افراد پشت سر اوست.

فابیوس

ملت ایران خاطره خوشی از فابیوس ندارند چرا که هنوز تجربه تلخ ارسال خون های آلوده از فرانسه به ایران و گرفتار شدن بسیاری از فرزندان این سرزمین به ویروس ایدز را فراموش نکرده اند.

 

اینکه پس از گذشت سال ها برای فردی که فرزندان این مملکت را دچار بیماری کرد که علاج آن بسیار سخت بود و پدران و مادران آب شدن فرزندانشان را در جلوی دیدگان خود می دیدند، فرش قرمز پهن کرد، کاری بس قابل تأمل است.

 

 

حالا که تصمیم به آمدن این فرد مورد تحریم و نفرت گرفته شده و شاهد حضور وی خواهیم بود ای کاش مادر و پدران زجردیده را نیز برای دیدار با وی فراهم شود تا نشان دهند آنچه به سر این مملکت آوردهبه سادگی قابل فراموشی نخواهد بود و این خاطره ی دیدار را تا عمر دارد از یادش نرود.

 

مثل اینکه تحریم ها برداشته شده و ایشان نیز راه ورود به ایران را در برداشتن تحریم می دیدند.

فابیوس

متأسفانه وقتی آب خوردن و طبیعت ما به تحریم وابسته می شود برداشتن تحریم نیز با آمدن چنین افرادی شروع می شود.

 

و ای کاش ما عامل ویروس ایدز را تحریم می کردیم تا جهان بداند ایران، همان ایران با عظمت و قدرتمند است که به هیچ کسی اجازه ی توهین به آن را نمی دهد حتی اگر به نان شبش محتاج شود.

 


لازم به ذکر است فابیوس در سخنانی قبل از سفر خود به ایران گفته است: "ما می خواهیم دوباره روابطمان را با ایران برقرار  کنیم " و امیدواریم مسئولان کشورمان نیز حواسشان به این ارتباط مجدد باشد و این بار کاری نکنند که داغ دیگری بر دل مردم این سرزمین گذاشته شود.

 

 





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 94/5/7 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون