سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

عکس


حسن اکبری لایق مخترع جهانی با بیان اینکه پیام رهبر انقلاب را به تمام نخبگان و مخترعان جهان رساندم، گفت: نخبگان برتر دنیا نامه رهبرمان را پیام صلح اسلام می دانند.

پس از انتشار نامه زیبا و پدرانه مقام معظم رهبری به جوانان دنیا این پیام زیبا و دلنشین چون لوحی بردل بسیاری از آزادی خواهان دنیا نشست و با بازخوردهای متفاوت اما بسیار عمیق هرکس به نوعی صداقت و راستی آن را پذیرفت و البته بنا به فهم و درک خود از آن بهره برد, در این میان در کنار رسانه‌‌های داخلی و خارجی قشرهای دیگری چون نخبگان و مخترعانی که عاشقانه زیر پرچم انقلاب اسلامی رشد و پرورش یافته اند بی‌کار ننشستند و در اشاعه این پیام ربانی و روحانی از هیچ کوششی دریغ نکرده و به انتشار این پیام زیبا میان هم‌صنفان خود در سراسر جهان پرداختند؛ یکی از این نخبگان انقلابی حسن اکبری‌لایق نخبه بسیجی است که در چندین دوره مسابقات جهانی شرکت کرده و مدال‌های جهانی را کسب کرده و اخیرا پهپاد موشک گریز این دانشمند جوان در رسانه‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشته است وی در ابتکاری جالب با ارسال نامه مقام معظم رهبری به مخترعان و نخبگان برتر جهان نظرات و پاسخ آنها نسبت به این نامه را اینگونه دریافت کرد.

مخترع آلمانی «واینفر» دارای چندین مدال طلای جهانی (مخترع حسگرهای اعصاب بدن در هنگام اضطراب)، با خواندن نامه سرشار از محبت و عشق رهبر معظم انقلاب اینگونه پاسخ می‌دهد: این نامه پدرانه ما را به تفکر واداشت تا تحقیق بیشتری از اسلام کرده و به رسانه‌های داخلی خود اکتفا نکنیم و در نتیجه این پیام به ما نشان داد که اسلام آنگونه که برای ما وانمود می‌کردند نیست و خوشحالم نامه رهبر شما را دریافت کردم.

نخبه دیگری از کشور «فیلیپینی خانم اسپریتو» (مخترع مبدل انرژی خورشیدی به فرآیند تولید نیروی الکترونیکی در چرخه تغذیه انسان) دارنده مدال طلای جهانی، می‌گوید: ما در کشورمان رسانه‌های مختلفی داریم که حادثه اخیر فرانسه را یک عملکرد تروریستی با نام مسلمانان مطرح می‌کردند که با دریافت نامه رهبر عالی‌قدر شما به این نتیجه رسیدم باید اسلام را از زبان مسلمانان واقعی و نه افراطی شنید و اسلام دین صلح است نه جنگ.

مخترع تایوانی «یجن چاین لیو» 23 ساله دارنده مدال نقره چهانی سال 2010 برای (اختراع سوزن خودکارها برای طراحی‌ه
ای صنعتی و پزشکی) گفت: ما از دریافت پیام رهبر ایران خوشحال شده و از اینکه اسلام را به راستی نشان می‌دهند خوشحالیم.

مخترع مالزیایی «مازلان محمد» (مخترع نانو تکنولوژی در سیستم پیل‌های الکترونیکی) دارای مدال نقره جهانی می‌گوید: این پیام رهبر شما در واقع نشان دهنده صورت زیبایی است از اسلام و کنجکاو کردن ذهن جوانان به جستجوی حقیقت دین مبین اسلام.

3 تن از جوانان دانشجوی آمریکایی اینگونه جواب دادند:

دوست عزیز حسن اکبری لایق خوشحالیم از دریافت نامه رهبر عال قدر شما, در ایمیل شخصی خودمان بدون هیچ سانسوری، در آمریکا به ما گفته‌اند در ایران محدودیت‌های فراوانی است هم برای زنان هم برای دانشجویان و جوانان و همواره چهره جنگ از اسلام را در ذهن ما تداعی کرده‌اند. با این نامه رهبر ایران فهمیدیم که این رسانه‌های کشور ما به صورت جعبه سحرآمیز بوده و همه واقعیات را با جنگ نمایش می‌دهند نه در صلح واقعی، ما با این نامه شناخت بهتری از اسلام پیدا کردیم.

در ادامه جوان 23 ساله آمریکایی دیگری به نام استیو که دانشجوی حقوق نیز هست گفت: من ایران را یک کشور با دیدگاه بد می‌شناختم نه یک کشور خوب و آرام و صلح‌طلب که در پیام رهبر ایران متوجه شدم رهبر ایران با ما سخن از صلح و خوبی‌ها می‌زند نه از جنگ و خشونت، در کشور ما هیچ گاه رهبری با ملت خود صحبت نکرده و نامه‌ای ننوشته است و اولین بار است رهبری والامقام از کشور دیگر به ما جوانان احترام می‌گذارد و ما را راهنمایی می‌کند.

حسن اکبری لایق گفت: نامه مقام معظم رهبری در حال حاضر در بین تمام نخبگان مطرح جهان منتشر شده و در محافل دانشجویی این کشورها مورد بحث است که بنده با ارسال این نامه مقام معظم رهبری به تمام نخبگان مطرح جهان و دانشجویان نخبه وظیفه خود در جایگاه سرباز علمی مقام معظم رهبری عمل کردم تا دنیا بداند اسلام و حضرت محمد رسول‌الله پیام آوران صلح و امنیت و رستگاری هستند و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای رهبر مسلمین جهان به تمامی جوانان در تمام نقاط جهان احترام گذاشته و به صورت مستقیم بااین جوانان سخن گفته‌اند.





تاریخ ارسال مطلب : چهارشنبه 93/11/8 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون