سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
ازاده خراسان جنوبی گفت:بصیرت و صبر باعث تحمل همه مشقت هایی بود که از طرف سربازان بعثی عراق نسبت به ما انجام می گرفت.

علی احمدی گفت: در سال 1340در روستای نوغاب از توابع شهر بیرجند متولد شدم و دوران ابتدایی تا دبیرستان خود را در همین شهر گذراندم.

وی در خصوص رفتنش به بسیج و جبهه جنگ افزود: از سال 58 وارد بسیج شدم و در آن جا با اهداف انقلاب و انقلابیون آشنا شدم و به عنوان کادر اولیه بسیج بیرجند و سپس بسیج پاسداران مشغول به فعالیت شدم.

 

آزاده خراسان جنوبی ادامه داد: دانش آموز رشته برق هنرستان فنی ابوذر بودم که پس از ورود به بسیج برای شرکت در جبهه اعلام نیاز شد و برای دفاع از سرزمینم به منطقه عملیاتی دفاع مقدس در شهر کردستان اعزام شدم.

 

احمدی تصریح کرد: مدت دو سال در جبهه در منطقه عملیاتی جنوب چزابه بودم و در عملیات مرحله 2 و 3 و 4 بیت المقدس،مسلم بن عقیل، والفجرمقدماتی ،والفجر1 و 3 و عملیات خیبر شرکت کردم.

وی بیان کرد: در اسفندماه سال 62 در عملیات خیبر شهرالقرنه عراق و منطقه ناصریه در حال جنگ با دشمن بودم ومدت 48 ساعت در عملیات بدون پشتیبانی و مهمات و آذوقه به سر بردم که با حالت مجروح شدن کامل تحت اسارت نیروهای عراقی درآمدم .

 

این آزاده خراسان جنوبی اظهار کرد: مدت 5 تا 6 سال در اردوگاه نظامی شمال غرب موصل اسیر بودم و در این مدت صبر و شکیبایی را از دیگر اسیران آموختم که باعث شد کمتر متوجه شرایط بد اسارت شوم.

احمدی افزود: در سال 62 تا 63 نیروهای عراقی نه تنها اسیران ایرانی را تحویل صلیب سرخ نمی دادند بلکه آن ها را از لحاظ جسمی و روحی به بدترین شکل شکنجه می دادند، لذا بصیرت و صبر باعث تحمل این همه مشقت در این دوران شد.

وی ادامه داد:پس از مدت 11ماه تحویل نیروهای صلیب سرخ شدیم و تا سال 69همچنان اسیر بودم.

 

وی گفت: تلخ ترین لحظه اسارت من هنگام شنیدن خبر فوت امام خمینی (ره) بود و شیرین ترین لحظه به رهبری رسیدن امام خامنه ای برای حفظ سرزمین ایران بود.

 

احمدی خاطر نشان کرد:در سال 69 از اسارت نجات یافته و آزاد شدم و هنگام بازگشت به میهن مردم بسیاری از منطقه مرزی کرمانشاه تا بیرجند از من و دیگر اسرای آزاد شده استقبال کردند و اولین کسی که در تهران به استقبالم آمد بردارم بود.

وی یادآورشد:توصیه من به جوانان اینکه سیره ائمه و معصومین اهل بیت را در زندگانی سرلوحه کار خود قرار داده و به اعتقادات اسلامی و دینی خود پایبند بوده و بنابه فرمایش رهبری بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نسبت به مسایل جامعه امروز داشته باشند.





تاریخ ارسال مطلب : دوشنبه 93/5/27 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون