سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
چقدر بعضی کشورها اسراف کار هستند که جلوی پرواز هواپیمای 4 یا 5 سالشونو میگیرند واقعا که...!!!!

از آنجایی که اینجا ایران است  و هر اتفاقی طبیعی است توصیه های ایمنی را جدی بگیرید. یکهو می بینی یک هواپیمایی توپولوف چیزی از اون بالا تلپی افتاد پایین وقتی می خواهید در خیابان راه بروید گاهی به آسمان نگاه کن.از توپولوف و بوئینگ خبری نیست؟ خوب خدارو شکر…. می توانید به کاراتون برسید.

 

همان‌طور که می‌دانید، سقوط اتفاقی است که برای هر هواپیما می‌افتد. برخی از رسانه‌ها طوری تیتر زده‌اند ایران 140 سقوط کرد که انگار کار دیگری می‌توانسته است بکند.  خب هواپیماست دیگر سقوط می کند به هر حال یک قطعه از هواپیما ممکن است یک‌بار درست کار نکند و باعث سقوط هواپیما بشود. این بعضی رسانه ها که جیره خوار دشمنان هستند چنان از سقوط هواپیما قلم می زنند انگار چی شده!  بابا مگه یک شهر با ادماش کشته شده اند! فقط 45  نفر بودن. حتما اجلشون رسیده بود تقصیر مسئولین نیست که! چیه اینهمه بوق و کرنا می کنید؟  تازه این هواپیمای بدبخت مگه چند سالش بود  از 30  سال و اندی  که بیشتر نبوده تازه اول جوونیش بودجوون مرگ شد الهی فدای چرخ های بلوریش بشم. اخیییی!!!

 

چقدر بعضی کشورها اسراف کار هستند  که جلوی پرواز هواپیمای 4 یا 5 سالشونو میگیرند واقعا که...!!!! یک مقدار از ما یاد بگیرین  از یک هواپیما باید اونقدر استفاده کنید تا یک اجلی مثل این اتفاق بیفتد و دیگه نشه از اون استفاده کرد به این میگن صرفه جویی در مصرف هواپیما حالا اگه تو این راه هر ساله 200.300 نفری هم بمیرن مهم نیست اصل صرفه جویی در مصرف هواپیماست.

 

به هر حال، در میان این همه پرواز که روزانه در کشور انجام می‌گیرد، افتادن یک هواپیما طبیعی است. خوشبختانه صنعت هوایی، امن‌ترین راه برای سفر مردم است و تعداد تلفات ما از جاده‌ها کمتر است. شما ببینید تصادفات جاده ای چقدر زیاده است؟ ببینید چقدر بخاطر سکته  و ناراحتی می میرند! اخه انصاف داشته باشید سالی 50 نفر که چیزی نیست!!

 

طبق اعلام مسئولان ذی‌ربط، سقوط مذکور به خاطر خطای انسانی و اشتباه خلبان نبوده در حالی که همیشه تقصیر اصلی سقوط را به گردن خلبان می‌اندازند.گفته می‌شود احتمالاً مسئولان نیز از سقوط هواپیمای مذکور متعجب شده‌اند و گفته‌اند:اساساً احتمال سقوط این هواپیما صفر بوده است.ما کلاً صندلی‌ها و تزئینات داخلی و روکش صندلی ها را تغییر داده بودیم. در چنین حالتی امکان ندارد بال هواپیما کنده شود،آن هم در صورتی که بال‌ها را با بهترین چسب دوقلوی چینی چسبانده بودیم. (همان چینی بودنش نشان از اعتبار این هواپیماست دیگر)

 

بهرحال دوستان و هموطنان و همشهریان از من زرنویس که همیشه با توصیه های دوستانه خود راهکاری خوبی برای شما دارم بشنوید که برای پرواز کردن بال و پول لازم نیست یک جیگر می خواهد که باید حتما داشته باشید تا سوار هواپیما بشوید.

 

از این به بعد وقتی می خواهید سوار هواپیما بشوید متن خوشامدگویی جدید را خواهید شنید:

ورود شما را به پرواز لایتناهی هواپیمای... خوشامد می گوییم. برای رسیدن به لقا ا... انتخاب بسیار خوبی داشته مقصد ما به احتمال 99% بهشت موعود و احتمالأ 1% مقصدی که بر روی بلیط درج شده می باشد.خلبان پرواز مرحوم شهید کاپیتان بهشت زاده و گروه پروازی بد اخلاق؛ سفری خوش برای شما آرزمند است.لطفأ به علامت نکشیدن سیگار اصلأ توجه ننموده و آخرین سیگار زندگیتان را به خوشی دود نمایید.بستن کمربندها اصلأ ضرورتی ندارد و کاملأ بدرد نخور است.در صورت بروز اشکال در سیستم هوای کابین ماسکهایی از بالای سر شما آویزان خواهد شد که شما قبل از آن رایحه خوش ملایک را احساس خواهید کرد.این هواپیما مربوط به هزاره دوم میلادی بوده و دارای دو درب اضطراری در جلو، دو در کنارین و یک درب عقب می باشد که چندین سال است اهرم های آن کار نمی کند.ارتفاع پرواز به احتمال قریب به یقین تا آسمان هفتم بوده و هوای بهشت بسیار عالی است.

 

و زمانی هم که می خواهید بلیط هواپیما بگیرید باید مدارک زیر را حتما قبلش آماده کنید: 

امضای تاییدیه منطقه جغرافیایی برخورد با زمین (همه جای ایران سرای من است)،  تلفن اضطراری جهت اعلام سقوط به ترتیب اولویت خانواده همسر، خانواده خود، طلبکاران، بدهکاران، (این لازمه چون ممکنه دینی به گردن شما مانده باشد)  کپی وصیت نامه به همراه رضایت نامه امضا شده از طرف ولی دم (در صورتی که ولی دم ندارید باید حتما کفیل باشید). فیش بانکی مربوط به غسل میت با آب غیر یارانه‌ای. (خب شوخی نیست که با این گرانی آب و کمبود آب باید هزینه پرداخت کنید) مبلغ 200 هزار تومان بابت قطع درختان محل سقوط به حساب شهرداری.(خب براثر سقوط شما بالاخره به طبیعت آسیب می رسد کی باید جوابگو باشد!)  فیش بانکی به مبلغ 50 هزار تومان عوارض خروج از جهان هستی. فیش بانکی به مبلغ 20 هزار تومان بابت تسلیت از رسانه ملی.

 

یک پیشنهاد هم برای کسانی هم دکترا جوابشون کردند و انواع راه برای خودکشی را انجام داده اند و جواب نگرفته اند  اونم اینکه می توانید با یکی از این هواپیماها سفری به یک جای انجام بدهید اگه خدا خواست می روید اون دنیا می گویند بهترین راه  همینه و رد خور ندارد از ما گفتن بود ها! صدا و سیما هم می تواند با پخش طنز خندوانه یا  طنز خنده بازار  از تلویزیون بعد سقوط هواپیمای شما کام تلخ شده اطرافیان شما را شیرین کند

 

توصیه میکنم از این به بعد وقتی می خواهید از خونه بیرون بیاید  اول به سمت چپ که محل عبور ماشینهاست نگاه کنید  بعد به سمت راست که محل عبور موتورهاست نگاه کنید  بعد به سمت بالا نگاه میکنیم که محل سقوط هواپیماست سپس با روحی سرشار و قلبی مطمئن پا به خیابان بگذارید.

 

دوستان از اتاق فرمان همین الان اشاره می کنند که  هواپیمای تهران – مشهد به سلامت به زمین نشست کارشناسان در حال بررسی علت این حادثه هستند وهمچنین شنیده ها حاکی از این است که فتوای جدیدی ارائه شده مبنی بر اینکه احتیاط واجب است قبل از سوار شدن در هواپیما غسل میت انجام دهید !مستحب است کفن هم همراه خود داشته باشید !!!

در پایان توصیه من به کسانی که می خواهند همچنان زنده بمانند این است  که وقتی دیدند هواپیما دارد سقوط می‌کند صبر نکنند و خود را از حفره‌هایی که اغلب در هواپیما ایجاد می‌شود بیرون بیاندازند تا زنده بمانند.

ارادتمند شما: زرنویس





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 93/5/21 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون