سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
حجت الاسلام پناهیان گفت: داشتن ارتباط نسبی با امام دلیل مخدوش کردن معارف دینی نیست و کسانی که این سخنان را اعلام میکنند قطعا تنها به خودشان ضربه می زنند.

به گزارش علمدار بصیر به نقل از تبریز بیدار، حجت الاسلام پناهیان در حاشیه همایش جانبازان شهرستان تبریز در خصوص سخنان اخیر یکی از منصوبین به امام(ره) با کلید واژه انقلاب در رنگ ها برای حجاب، گفت: مردم ما بسیار با معرفت تر از این هستند که بخواهند با وابستگی های نسبی بخواهند معارف دینی شان را مخدوش بکنند؛ در طول تاریخ کسانی بوده اند که فرزند یا نوه امام بوده اند ولی به امام خیانت کرده اند، ذهن مردم ما از این قصه ها پر است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: نوه یک امامی باعث کشته شدن یک امام دیگر می شود، لذا هر یک از منتصبین به امام خارج از دایره معارف صحبت بکند نتیجه ای جز ضربه زدن به خودش را نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که نظر وی درباره برخی از سخنان حضرت امام(ره) که اخیرا از سوی عده ای مطرح می شود و باعث بوجود آمدن شائبه در مورد حضرت امام می شود گفت: عصاره دیدگاه های حضرت امام که ایشان برای ما به ارث گذاشته اند به جز وصیت نامه امام(ره)، در جلد بیست و یک صحیفه حضرت امام  موجود است؛ آنجا آخرین صحبت ها و حرف های امام و قاطع ترین موضع گیری های امام علیه آمریکا، برای دشمنان کشور، برای بچه های انقلاب اعلام شده است؛ اگر کسی جلد بیست و یک صحیفه امام را بخواند هرگز منحرف نخواهد شد.





تاریخ ارسال مطلب : سه شنبه 92/7/30 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون