سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه جلسه رأی اعتماد به وزرا تابلوی گویای انزجار از فتنه بود گفت:کسانی که در فتنه مشارکت داشتند، شایستگی مسئولیت گرفتن در پست‌های حساس را ندارند.
به گزارش علمدار بصیر: محمد حسن ذاکری عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم، اظهار داشت: جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی در مجلس به نحو قابل قبولی برگزار شد و مجلس نشان داد که به دنبال تعامل مثبت و خوب با دولت است.
 
وی با تاکید بر اینکه نمایندگان در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به وظیفه «شرعی» و «قانونی» خود عمل کردند، گفت: وزرایی که نتوانسته‌اند رای اعتماد را از نمایندگان اخذ کنند باید به تصمیم وکلای ملت احترام بگذارند.
 
عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نمایندگان و مردم در موضوع فتنه حساس هستند،خاطرنشان کرد: کسانی که در فتنه مشارکت داشتند، شایستگی مسئولیت گرفتن در پست‌های حساس را ندارند.
 
ذاکری با تاکید بر اینکه جلسه رای اعتماد به وزرا تابلوی گویای انزجار از فتنه بود تصریح کرد: البته برخورد مطلق با فتنه صحیح نیست چراکه به گفته مقام معظم رهبری شاید برخی‌ها دچار غبار فتنه شده باشند بنابراین ما باید به آنان فرصت بدهیم.




تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 92/5/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون