سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
سخنگوی سابق شورای نگهبان با بیان اینکه تمایلی برای پذیرش مسئولیت دیوان محاسبات ندارم گفت: دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم.

به گزارش علمدار بصیر: عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان با حضور در اجلاس بسیج اساتید و در جمع خبرنگاران گفت: بنده هیچ تمایلی ندارم که در دیوان محاسبات مشغول شوم و فعلا در شورای نگهبان به عنوان معاونت اجرایی امور انتخابات حضور دارم.

وی افزود: نمایندگان محترم پیشنهاد کردند که بنده مسئولیت دیوان محاسبات را بپذیریم. حتی دیروز یکی از نمایندگان از طرف خودش برای من ثبت‌نام کرد که بنده عرض کردم تمایلی ندارم و قطعاً این ثبت نام رسمی تلقی نخواهد شد.

کدخدایی در جواب به این سوال که در ادامه به چه کاری مشغول خواهید بود گفت: من بیشتر وقتم را در دانشگاه خواهم بود و البته به عنوان عضو هیئت عالیه حل اختلاف که از طرف مقام معظم رهبری منصوب شده‌ام نیز فعالیت خواهم داشت.

سخنگوی سابق شورای نگهبان پیرامون جزئیات دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی گفت: دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم و صحبت خاص دیگری ندارم.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج اساتید در فعالیت‌های علمی کشور خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه می‌توند در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته باشد و در مباحث علمی‌ای که بسیج اساتید راه‌اندازی شده است با دستاوردهای چشمگیری روبرو بوده است.

کدخدایی ادامه داد: اگر قرار باشد توسعه‌ای را برای آینده کشور در نظر بگیریم این توسعه متوقف است بر استفاده از اساتیدی که علاوه بر تخصص و تعهد نیز پایبند هستند و این افراد را ما در بسیج اساتید مشاهده می‌کنیم.

سخنگوی سابق شورای نگهبان همچنین از نقش بسیج اساتید در اسلامی کردن دانشگاه‌ها نیز گفت: یکی از عناصر اصلی اسلامی شدن دانشگاه‌ها حضور اساتید متعهد است که خوشبختانه این ظرفیت در بسیج اساتید دیده می‌شود و قطعا با حضور فعال اساتید متعهد بسیجی در عرصه‌های مختلف دانشگاهی ما شاهد اقدامات بهتری برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها خواهیم بود.

 

منبع:فارس





تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 92/5/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون