سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
اولویت وزارت نفت در عسلویه
وزیر نفت گفت: تسریع در بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی اولویت وزارت نفت است.

به گزارش علمدار بصیر: بیژن نامدار زنگنه صبح امروز در بدو ورود به عسلویه در جمع مسئولان در فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و برای توسعه این منطقه اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: برنامه‌های وزارت نفت تسریع در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز در پارس جنوبی است و برای این مهم تلاش ویژه‌ای داریم.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: توسعه و بهره‌برداری از میادین مشترک پارس جنوبی در صدر برنامه‌های وزارت نفت قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

زنگنه تصریح کرد: برخی فازهای پارس جنوبی از پیشرفت مناسبی برخوردارند و مجموعه وزارت نفت برای تکمیل این فازها مصمم است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان به بهره‌برداری برسانیم.

وی با تقدیر از استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان عسلویه اضافه کرد: استاندار بوشهر از نیروهای توانمندی است که تعامل خوبی با مجموعه نفت دارد و تلاش وی برای توسعه و پیشرفت استان ارزشمند است.

زنگنه بیان کرد: در سفر آینده به پارس جنوبی با مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه نشست‌هایی برگزار می‌کنیم و مسایل و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی با ابراز خرسندی از ارتقای عسلویه به شهرستان گفت: ارتقای عسلویه از بخش به شهرستان امر مبارکی است و موجبات پیشرفت این منطقه می‌شود.

وزیر نفت صبح امروز به منظور بازدید از پارس جنوبی و بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی فازهای در دست اجرا وارد عسلویه شد.





تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 92/5/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون