سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان
رئیس ستاد مشترک ارتش و وزیر خارجه آمریکا در نشست کاخ سفید درباره سوریه درباره گزینه مداخله نظامی دچار اختلاف و درگیری شدند که در این در گیری «مارتین دمپسی» به سمت «جان کری» قاب عکس پرتاب کرد.

 

ژنرال مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در نشست با جان کری، وزیر خارجه آمریکا در اتاق وضعیت کاخ سفید درباره سوریه درگیر شد.
به گزارش علمدار بصیر به نقل از خبرگزاری فرانسه، کری از حملات هوایی علیه پایگاههای هوایی دولت بشار اسد، رئیس‌ جمهوری سوریه در حمایت کرد، اما دمپسی درباره حملات هوایی علیه دولت اسد، هشدار داد و گفت، این حملات خطرات عمیقی به همراه دارد و برای تصرف سامانه دفاع هوایی سوریه باید حملات هوایی وسیع و عظیم باشد.

بر اساس این گزارش، برخی منابع اعلام کردند که این جدال منجر شد، دمپسی چندین قاب عکس به سمت کری پرتاب کند و از او خواست به طور دقیق به او بگوید که طرح وی پس از حمله به سوریه چیست؟ و وزارت خارجه آمریکا به طور کامل پیچیدگی چنین عملیاتی را بررسی نکرده است.

در این نشست وزیر خارجه آمریکا حاضر نشد، جزئیات مباحثات سیاسی در سطح عالی را بیان کند، اما اعلام کرد، جو نشست چندان مناسب نبود.

تمایل کری برای اقدام عمل بیشتر علیه سوریه به طرز وسیعی در گزارش‌ها آمده است و اظهارات دمپسی این مسئله را آشکار کرده است که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره خطرات بالقوه مداخله نظامی در سوریه نگران است.

این در حالی است که باراک اوباما، رئیس‌ جمهوری آمریکا در مصاحبه با تلویزیون «پی بی اس» درباره ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه یا حملات هوایی در این کشور ابراز تردید کرد.





تاریخ ارسال مطلب : جمعه 92/3/31 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون